Σχέδιο μάρκετινγκ για τον Τουρισμό

Δημοσίευση: 30.09.2010, 13:27

"Πως δικαιολογείται η επιπρόσθετη δαπάνη 190.000 ευρώ, τη στιγμή που έχουν πρόσφατα δαπανηθεί 2 εκατ. ευρώ για τον ίδιο σκοπό, δηλαδή, για την κατάρτιση μελέτης για τον Ελληνικό Τουρισμό;" Το συγκεκριμένο ερώτημα θέτει η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, Όλγα Κεφαλογιάννη προς την κυβέρνηση, αφού όπως αναφέρει σε δηλώσεις της για το θέμα, η ηγεσία του υπουργείου Πολιισμού μέχρι πρότινος διατεινόταν ότι τα πορίσματα της προηγούμενης μελέτης επαρκούν πλήρως για την ανάπτυξη νέου στρατηγικού σχεδίου.

 Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου 2010

 
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Η Υπεύθυνη του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
 
«Ένα χρόνο μετά την ανάληψη των καθηκόντων της, η Κυβέρνηση αποφάσισε να καταρτίσει σχέδιο μάρκετινγκ για τον Τουρισμό, για την περίοδο 2010-2012. Πρόσφατα ο Ε.Ο.Τ. προκήρυξε διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου, που θα συντάξει τη σχετική μελέτη εξειδίκευσης με ανώτατο όριο κόστους το ποσό των 190.000 ευρώ. 
Αναμφίβολα, ο Ελληνικός Τουρισμός έχει ανάγκη ένα νέο σχέδιο μάρκετινγκ, το οποίο να προβάλλει τα συγκριτικά πλεονεκτήματά του, πιο στοχευμένα, σε μια πιο διευρυμένη αγορά. Εμείς, μάλιστα, ζητούσαμε την κατάρτισή του από την αρχή του χρόνου, ώστε να μετριαστούν οι συνέπειες της κρίσης, να συγκρατηθούν οι απώλειες των εσόδων και να κλείσει πιο θετικά η χρονιά για τον κόσμο του Τουρισμού. 
Για να είναι αξιόπιστο κάθε σχέδιο μάρκετινγκ, πρέπει να προκύπτει από τα αποτελέσματα συγκεκριμένης στρατηγικής μελέτης. Μια τέτοια συνολική μελέτη για τον Ελληνικό Τουρισμό, κόστους 2 εκ. ευρώ, υλοποιήθηκε επί διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας. Μέχρι πρότινος, μάλιστα, η ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού διατεινόταν, ότι τα πορίσματα της μελέτης αυτής επαρκούν πλήρως για την ανάπτυξη νέου στρατηγικού σχεδίου. 
Η ξαφνική αλλαγή πλεύσης γεννά τώρα ερωτηματικά. Η Κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει άμεσα:
-Για ποιο λόγο έπαψε να θεωρεί επαρκή τη μελέτη, που καταρτίστηκε επί διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας; 
-Έχουν προκύψει νέες ερευνητικές ανάγκες, που η προηγούμενη μελέτη δεν καλύπτει; Και αν “ναι”, ποιες είναι αυτές; 
Πως δικαιολογείται η επιπρόσθετη δαπάνη 190.000 ευρώ, τη στιγμή που έχουν πρόσφατα δαπανηθεί 2 εκατ. ευρώ για τον ίδιο σκοπό, δηλαδή, για την κατάρτιση μελέτης για τον Ελληνικό Τουρισμό; 
Για όλους τους παραπάνω λόγους, καταθέσαμε στη Βουλή ερώτηση προς το αρμόδιο Πολιτισμού και Τουρισμού». 
 
 

Δείτε επίσης

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 91


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.