Β. Κατσαράς: Είναι πολλά τα περιστατικά εξαπάτησης και οι επαγγελματίες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί

Δημοσίευση: 07.01.2019, 18:54
Τελευταία Ενημέρωση: 07.01.2019, 19:51

Θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όλοι όταν άγνωστοι επικοινωνούν μαζί τους είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό μήνυμα και με διάφορες αιτιολογίες τους ζητούν να καταθέσουν χρήματα, επισήμανε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Νάξου, Βαγγέλης Κατσαράς, μιλώντας στον Aegean Voice 107.5 στην εκπομπή "Εκατέρωθεν" με τη Δανάη Μαύρου, με αφορμή την έξαρση του φαινομένου της τηλεφωνικής απάτης σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, αλλά και με αφορμή την πρόσφατη εξαπάτηση που έγινε τηλεφωνικά σε επιχειρηματία - ιδιοκτήτη καταλυμάτων στα όρια του δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων...

Επισημαίνοντας ο κ. Β. Κατσαράς ότι από τότε που εμφανίστηκε η κρίση, είναι πάρα πολλά τα κακόβουλα περιστατικά που έχουν διαπιστωθεί, τόνισε πως θα πρέπει όλοι να διερευνούν πρώτα και όχι να σπεύδουν να καταθέσουν χρήματα, όπως έγινε με το πρόσφατο περιστατικό που καταγγέλθηκε και αφορούσε μάλιστα μια κατάθεση από συνάδελφο ενός ποσού των 10.000 ευρώ.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Νάξου, έφερε και άλλα παραδείγματα εξαπάτησης ιδιοκτητών καταλυμάτων που γίνονται μέσω μηνυμάτων χρησιμοποιώντας οι δράστες δήθεν κρατήσεις δωματίων.

Ο Βαγγέλης Κατσαράς, μιλώντας ακόμη για την επερχόμενη τουριστική περίοδο, επισήμανε ότι οι ενδείξεις μέχρι σήμερα από τις προκρατήσεις δείχνουν ότι η τουριστική κίνηση το καλοκαίρι του 2019 θα κυμανθεί στα ίδια περίπου επίπεδα με το περσινό, δηλαδή σε πολύ καλό επίπεδο, σημειώνοντας ιδιαίτερα το γεγονός ότι ήδη παρατηρείται μια επενδυτική δραστηριότητα, ενώ αναμένεται να ενισχυθεί γενικότερα η νέα επιχειρηματικότητα και λόγω των κινήτρων που δίνονται, αλλά και από τα νέα επιδοτούμενα προγράμματα που άνοιξαν μέσω ΕΣΠΑ.

"Αυτό που θα ήθελα να αναφέρω για τους νέους επιχειρηματίες, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, είναι όποια δραστηριότητα και αν αναπτύξουν να γίνει με βάση την καλή ποιότητα, γιατί πλέον η καλή ποιότητα πουλάει στη Νάξο Για τον ξένο πελάτη οι διακοπές είναι πολύ σημαντικές και είναι διατεθειμένος να πληρώσει για ένα καλό και με καλές υπηρεσίες κατάλυμα. ’Ετσι, αν η επένδυση των επαγγελαμτιών είναι μεγαλύτερη από την επιδότηση που δίνεται μέσω των προγραμμάτων, καλό είναι να διαθέσουν αυτό το παραπάνω ποσό, με τη βοήθεια που πρέπει να υπάρχει και από τις τράπεζες, ώστε με καλύτερες και ποιοτικότερες υπηρεσίες, η Νάξος θα δουλεύει και μεγαλύτερο διάστημα", υπογράμμισε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Νάξου.

Ακούστε αναλυτικά τι είπε ο Βαγγέλης Κατσαράς 



Newsroom Cyclades Voice

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 113


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.