Ν.Μπιζάς: "Είμαστε υποχρεωμένοι να αντιδράσουμε"

Δημοσίευση: 30.04.2013, 14:09

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιστρέψουμε στα πολυπληθή τμήματα των προηγούμενων δεκαετιών ούτε σε συνδιδασκαλία, επισήμανε στην τοποθέτησή του ο περιφερειακός σύμβουλος Ν.Αιγαίου της μείζονος μειοψηφίας από την Πάρο, Κώστας Μπιζάς, μιλώντας σχετικά με την κατάργηση Οργανικών Θέσεων στις Σχολικές Μονάδες της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου
Ο κ. Νίκος Μπιζάς

Στην εισήγησή του ο κ. Μπιζάς, στο Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου για το θέμα, ανέφερε: 
 
 "Είναι γεγονός ότι το υπ αριθ. 44506/Δ4/02-04-2013 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων , Πολιτισμού και Αθλητισμού προς τους Περιφερειακούς Δ/ντες Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης έχει ξεσηκώσει την εύλογη διαμαρτυρία και αγανάκτηση των γονέων , των φορέων της εκπαιδευτικής κοινότητας και όλων των θεσμικών αρχών.  
 
Τον τελευταίο μήνα έχουν εκδοθεί σχετικές ανακοινώσεις και πραγματοποιήθηκαν πορείες σε όλη την Ελλάδα ως μορφή αντίδρασης στο παραπάνω έγγραφο.
 
 Το Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων & Κηδεμόνων Πάρου, σε έγγραφη διαμαρτυρία του αναφέρει τα παρακάτω :
 
 « […] Την ίδια στιγμή που οι συνθήκες στο χώρο των δημόσιων σχολείων στην Περιφέρεια και ειδικά στις Κυκλάδες, μέσω των αλλεπάλληλων οικονομικών περικοπών στη χρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών, την συνεχιζόμενη έλλειψη εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και την υποβάθμιση των υλικοτεχνικών υποδομών, εντείνουν τα αδιέξοδα, η εν λόγω απόφαση του Υπουργείου Παιδείας, έρχεται να προσθέσει προβλήματα που αφορούν στην συνταγματικά κατοχυρωμένη νησιωτικότητα, με κίνδυνο να οδηγηθούμε σε ολιγοθέσια σχολεία προηγούμενων δεκαετιών, σε αποδυνάμωση των σχολείων επαγγελματικής εκπαίδευσης, σε απολύσεις αναπληρωτών και μεταθέσεις μόνιμων εκπαιδευτικών και χειροτέρευση των συνθηκών διδασκαλίας στις τάξεις.» 
 
Κυρίες και Κύριοι Συνάδελφοι, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να επιστρέψουμε στα πολυπληθή τμήματα των προηγούμενων δεκαετιών ούτε σε συνδιδασκαλία. Τα παιδιά μας, οι μαθητές των σχολείων μας όπως και οι δάσκαλοι δεν είναι αριθμοί και συνεπώς η μεταξύ τους αναλογία δεν μπορεί να προκύψει από μια ψυχρή διαίρεση με το νούμερο είκοσι πέντε.
 
 Στην Πάρο ακόμη και σήμερα το έτος 2013 υπάρχουν τάξεις του Γυμνασίου που παρακολουθούν μαθήματα σε λυόμενες – προκατασκευασμένες - αίθουσες. 

Αντί λοιπόν να κατασκευαστούν και να λειτουργήσουν σύγχρονα και ελκυστικά σχολεία στα πρότυπα της Φινλανδίας και άλλων Ευρωπαϊκών χωρών με αίθουσες πειραμάτων, αναγνωστηρίου-βιβλιοθήκης, ηλεκτρονικών υπολογιστών , πολιτιστικών και αθλητικών δραστηριοτήτων, μας γυρίζουν πολλά χρόνια πίσω.

 Είμαστε υποχρεωμένοι να αντιδράσουμε και να αναδείξουμε τα προβλήματα της νησιωτικής μας Περιφέρειας. Θα ήταν χρήσιμο να υπάρξει συντονισμός και συνεργασία μεταξύ της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Αυτοδιοίκησης στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα ώστε να διεκδικήσουμε με μια προγραμματισμένη επίσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας την απόσυρση του σχετικού εγγράφου για τα νησιά μας και να απαιτήσουμε την επίλυση των χρόνιων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία μας.
 
Τέλος πιστεύω ότι θα πρέπει να ζητήσουμε από τα αρμόδια Υπουργεία την συνέχιση της χρηματοδότησης των κοινωνικών δομών ( παιδικοί – βρεφονηπιακοί σταθμοί  κ.α. )"
 
 
 
                                                     
 
 
 
 
 

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 114


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.