Wave Awards: Η Ελλάδα «Αγαπημένος Προορισμός Κρουαζιέρας» στα κορυφαία βρετανικά βραβεία κοινού
Δημοσίευση: 26.11.2022, 20:40
Η τελετή απονομής των φετινών βραβείων του κορυφαίου διεθνούς θεσμού για τον θαλάσσιο τουρισμό και τον κλάδο της κρουαζιέρας πραγματοποιήθηκε στις 16 Νοεμβρίου,στο Pan Pacific Hotel του Λονδίνου.
Διοργανώνονται από την εταιρεία Real Response Media, στην οποία ανήκουν τα περιοδικά «World of Cruising» και «Cruise Trade News», με τα οποία η υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας συνεργάζεται παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια.
To «World of Cruising» έχει 300.000 συνδρομητές σε όλες τις πλατφόρμες του και 20.000 followers στα social media, με 150.000 unique visitors να επισκέπτονται κάθε μήνα το website του, ενώ το δεκαπενθήμερο ενημερωτικό δελτίο και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλονται σε 80.000 συνδρομητές. Αντίστοιχα, το «Cruise Trade News» έχει 54.500 εγγραφές σε όλες τις πλατφόρμες του, 4.500 followers στα social media και 30.000 unique visitors μηνιαίως στο website του, ενώ περισσότεροι από 10.000 παραλήπτες λαμβάνουν τα τακτικά ενημερωτικά δελτία.
Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις προτίμησης των Βρετανών
Στο μεταξύ, η Ελλάδα παραμένει σταθερά στις πρώτες θέσεις προτίμησης του βρετανικού κοινού για καλοκαιρινές διακοπές με αεροπλάνο (μικρής απόστασης), σύμφωνα με έρευνα για τις τάσεις στον διεθνή τουρισμό κατά το 2023, την οποία διεξήγαγε η Ένωση Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ). Η έρευνα παρουσιάστηκε στη διάρκεια ημερίδας με θέμα «Travel Trends», που διοργάνωσε η ABTA στις 17 Νοεμβρίου στη βρετανική πρωτεύουσα και συμμετείχε η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη.
Κεντρικός άξονας της ημερίδας ήταν ο αντίκτυπος της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης και της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τα ταξίδια καθώς και οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2023. Στις θεματικές που εξετάστηκαν περιλαμβάνονταν οι τάσεις αειφορίας στον τουρισμό, το μάρκετινγκ των ταξιδιών μετά την πανδημία, οι ψηφιακές τάσεις, οι διαδικτυακές συμπεριφορές και οι τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς η ταξιδιωτικές προτιμήσεις της γενιάς Ζ, που αποτελεί μια σημαντική περίπτωση μελέτης στην τουριστική βιομηχανία.
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε επίσης
Κατηγορίες
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Ελλάδα
- Δ.Τσιόδρας: Ο ΣΥΡΙΖΑ φούσκωσε στα χρόνια της κρίσης, ξεφούσκωσε όταν η κρίση έγινε παρελθόν
- ECONOMIST: Στ. Κασσελάκης: «Είμαι στο πλευρό των αδυνάτων που με αγκάλιασαν και με ώθησαν»
- Κυρ. Μητσοτάκης σε Μαχμούντ Αμπάς: Μόνο πολιτική λύση μπορεί να εγγυηθεί την ειρήνη
- Ως ύποπτοι καλούνται 11 βουλευτές των «Σπαρτιατών» για εξαπάτηση των εκλογέων στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές
- Κυρ. Μητσοτάκης: Μπορούμε να κάνουμε την Ελλάδα τον καλύτερο προορισμό στον κόσμο
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Τουρισμός
- Honey Trek: H Κάρπαθος στους 6 πιο ρομαντικούς και βιώσιμους προορισμούς
- Conde Nast Traveler: Το καλύτερο ξενοδοχείο της Αθήνας είναι το ΤΗΕ DOLLI του ομίλου της Grecotel
- Σημαντική αύξηση επισκεπτών το Σεπτέμβριο στην Πάρο
- Κυκλάδες: Βιώσιμη ανάπτυξη μέσω στρατηγικών επενδύσεων
- H Mύκονος πρώτη στα βραβεία Readers Choice Awards 2023 του περιοδικού Conde Nast Traveller
- Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια. - Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
- Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
- Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
- Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
- Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
- Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
- Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.