Η Booking επέστρεψε τα χρήματα...

Δημοσίευση: 16.04.2021, 12:30
Τελευταία Ενημέρωση: 16.04.2021, 12:36

Εκπρόσωπος της Booking από τις ΗΠΑ επικοινώνησε τελικά με την κα. Αναστασία Πέντια, μετά τις επίσημες καταγγελίες που έκανε στις δημόσιες αρχές, ελληνικές και ευρωπαϊκές, και τη δημοσιοποίηση του θέματος από το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, αναφορικά με τον εμπαιγμό στην επιστροφή χρημάτων από ανύπαρκτο, σύμφωνα με την καταγγέλουσα, κατάλυμα στο Παρίσι, στο οποίο η κα. Πέντια προχώρησε σε κράτηση με προπληρωμή, εμπιστευόμενη την γνωστή ταξιδιωτική πλατφόρμα...

Με το μήνυμα η Booking γνωστοποίησε την πρόθεσή της να επιστρέψει τα χρήματα, όπερ και εγένετο.

Σημειώνεται ότι στο θέμα παρενέβη με δήλωσή του και ο γενικός γραμματέας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων Παναγιώτης Σταμπουλίδης.

Το μήνυμα της Booking αναφέρει τα εξής:

“Dear Anastasia and Antonios Darzentas,

Thank you for choosing Booking.com.

I do appreciate you for taking the time to speak to me earliest today.

I am writing to you regarding your reservation 316ΧΧ50Χ3 at ΧΧΧΧΧ Apartment , check-in date 2021-08-01, and check-out date 2021-08-07.

Once again please accept our sincere apology for you experience and that our services were less than satisfying.

I have escalated your complaint to our Finance Department so that you could be compensated EUR894.

I will follow up with you on payment tomorrow.

Please feel free to contact me with any additional questions.
Kind regards,

Viktor Y.
Senior Customer Relations Specialist
Booking.com Customer Service Team”.

Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι εταιρία δημοσίων σχέσεων, καθώς η Booking δεν εμφανίζει στις σελίδες της υπεύθυνο Τύπου, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα του ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, έγραψε τα εξής:

“Hope all is well.

Just sharing an update that our CS team have contacted the guest and processed a full refund, and they have confirmed that this isn’t a ‘fake property’ case – the property was fully valid at the time of booking, but the partner closed their premises for business and did not action the guest’s request for a full refund.

Let us know if you have any other questions?

Thanks”.

Από την πλευρά της η κα. Πέντια, γνωστοποίησε την εξέλιξη αυτή ως εξής: “Ο συνεργάτης της booking.com από Αμερική τίμησε το κύρος της εταιρείας και την εμπιστοσύνη που της είχαμε δείξει.

pentia

Εξέφρασαν την απερίφραστη και ειλικρινή συγγνώμη της εταιρείας, τόσο για την ταλαιπωρία αλλά και για τις υπηρεσίες που λάβαμε.

Ακολούθως, χθες βράδυ, μέσω email επιβεβαιώθηκε η επιστροφή των χρημάτων μας μέσω της πλατφόρμας τους. Σε 5 εργάσιμες θα είναι ορατά.

Από την πλευρά μας, ευχαριστούμε για την αποκατάσταση και χαιρόμαστε πολύ που η εταιρεία αναγνώρισε πλήρως το πρόβλημα (ο συνεργάτης που κάλεσε ήταν άριστα ενημερωμένος ακόμα και για την παραμικρή λεπτομέρεια και εξαιρετικός) και άλλαξε τρόπο διαχείρισης. Ελπίζουμε γενικώς και όχι ειδικώς. Το μόνο που απομένει είναι, όταν φτάσουν τα χρήματα, να ενημερώσουμε όλες τις Υπηρεσίες και τράπεζες που ασχολήθηκαν με την υπόθεση αυτή.
Ευχαριστούμε θερμά το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ,
που ανέδειξε το θέμα- καταλυτικά, όπως υποψιαζόμαστε”.

Και κλείνοντας το θέμα με σημερινή της ανάρτηση, υπογραμμίζει τα εξής, ευχαριστώντας τις υπηρσίες του υπουργείου Ανάπτυξης: “Μόλις τηλεφώνησε από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ξανά, η εξαιρετική κυρία που επικοινώνησε μαζί μας την περασμένη εβδομάδα (Κα Βερίου). Έκανε follow up για να δει τί συνέβη με την καταγγελία στο Ευρωπαικό Κέντρο Καταναλωτή και, εάν δεν βρήκαμε άκρη, να πάει το φάκελο στο υπουργείο Τουρισμού. Την ενημέρωσα για την καλή έκβαση και την ευχαρίστησα θερμά για τη βοήθεια.
Όταν έκλεισα το τηλέφωνο ήμουν σε κατάπληξη ανακούφισης/συγκίνησης από το πρωτόγνωρο αίσθημα να με σέβεται και να με φροντίζει το Κράτος.
Έκανα μια απλή καταγγελία στο site του υπουργείου, δεν πήγα μέσω του μπάρμπα από την Κορώνη. Το έζησα και είμαι ευτυχής. Τα πάντα είναι πιθανά τελικά”.

πηγή: money-tourism.gr

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 156


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.