Αρση του πλαφόν στα καύσιμα

Δημοσίευση: 15.09.2010, 17:54
Τελευταία Ενημέρωση: 16.09.2010, 03:46

Αρση του πλαφόν στα καύσιμα, από τις 12 σήμερα τα μεσάνυχτα, αποφάσισε το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, σύμφωνα με όσα δήλωσαν οι εκπρόσωποι των πρατηριούχων. Αναμένεται σε λίγο η σχετική ανακοίνωση από τον υφυπουργό κ. Ντ. Ρόβλια.

 Οι πρατηριούχοι ενώ αρχικά χθες είχαν ζητήσει την επιβολή του πλαφόν σε όλα τα στάδια της εμπορίας και διακίνησης υγρών καυσίμων και είχαν αναφερθεί και στην δυνατότητα αύξησης της τιμής του πλαφόν, σήμερα δήλωναν αμετακίνητοι στη θέση τους για την κατάργηση του πλαφόν καθώς διαπίστωσαν ότι έστω και με αυξημένη τιμή το πλαφόν δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνει.

   Στις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν χθες με τις δύο Ομοσπονδίες του κλάδου (Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος και Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων - Εμπόρων Καυσίμων), η ηγεσία του υπουργείου δέχθηκε να αναπροσαρμόσει προς τα πάνω το πλαφόν, προκειμένου να αντικατοπτρίζει και τις αυξήσεις στις διεθνείς τιμές που έγιναν από την Παρασκευή (στα στοιχεία της συγκεκριμένης ημέρας βασίστηκε ο καθορισμός του πλαφόν) μέχρι σήμερα.

   Χθες, Τρίτη, υπήρξε παρέμβαση εισαγγελέα για πρατηριούχο στην Καλλιθέα που διαπιστώθηκε από τα συνεργεία ελέγχου ότι πωλούσε την αμόλυβδη με τιμή ακριβότερη από το πλαφόν αλλά στη συνέχεια δεν ασκήθηκε δίωξη. Από το υπουργείο σημειώνεται ότι θα γίνονται συστάσεις και θα επιβάλλονται χρηματικά πρόστιμα σύμφωνα με όσα προβλέπει ο νόμος για τις παραβάσεις αλλά δεν θα υπάρξουν διώξεις.

   Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδος κ. Κιούσης χθες στην Αττική 250 πρατήρια πωλούσαν τις βενζίνες χαμηλότερα από το πλαφόν, 300 πρατήρια πωλούσαν με βάση το πλαφόν και 850 πρατήρια είχαν τιμές πάνω από το πλαφόν καθώς, όπως σημείωσε, η τιμή αγοράς στη χονδρική ήταν στα όρια του πλαφόν. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης ήταν ορισμένα πρατήρια να μην λειτουργήσουν σήμερα για να μην πωλούν με ζημιά.

   Στο μεταξύ, να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων.

   Παρκαρισμένα παραμένουν φορτηγά και βυτιοφόρα στις εθνικές οδούς Αθηνών-Κορίνθου και Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος του Χαϊδαρίου και της Μεταμόρφωσης αντίστοιχα, χωρίς ωστόσο να δημιουργούνται προβλήματα στην κυκλοφορία.

Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

   Βουλή: Διαφορετικές προσεγγίσεις στο Ν/Σ για τις εμπορευματικές μεταφορές

         Με διαφορετικές προσεγγίσεις υποδέχθηκαν το ν/σ για τις εμπορευματικές μεταφορές, οι εκπρόσωποι των ιδιοκτητών και των οδηγών φορτηγών αυτοκινήτων, που κλήθηκαν να εκφράσουν τις απόψεις τους επί του ν/σ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την απελευθέρωση των εμπορευματικών μεταφορών, στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής. 

         Οι εκπρόσωποι των φορτηγατζήδων, με πρώτο τον πρόεδρο του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών μεταφορών Γιώργο Τζαωρτζάτο, έκαναν λόγο για ν/σ που μηδενίζει την προσωπική τους περιουσία και καταστρέφει το μέλλον των οικογενειών τους και επέμειναν στην ικανοποίηση των βασικών αιτημάτων τους, έστω και την ύστατη στιγμή.

         Αντίθετα,ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών Βασίλης Δημητρόπουλος, τάχθηκε υπέρ του ν/σ, υποστηρίζοντας ότι είναι ένα βασικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών, την κατάργηση του αθέμιτου ανταγωνισμού και την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Ταυτόχρονα επεσήμανε ότι θα βοηθήσει στην επίλυση χρόνιων αιτημάτων των ιδιοκτητών φορτηγών αυτοκινήτων και θα δημιουργήσει για αυτούς καλύτερες και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας.

         Ο κ. Τζωρτζάτος κατηγόρησε την κυβέρνηση για φαρισαϊσμό, τονίζοντας ότι οι χθεσινές δεσμεύσεις των αρμόδιων υφυπουργών στην επιτροπή της Βουλής, ήταν αόριστες σε ό,τι αφορά τα αιτήματα τους για τα ασφαλιστικά συνταξιοδοτικά, τα φορολογικά και τα αναπτυξιακά κίνητρα.

         «Αν θα ψηφίσετε το ν/σ θα καταστρέψετε 150.000 οικογένειες. Από την επόμενη της ψήφισης του κανείς δεν θα μπορεί να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο του. Δώστε μια 5ετή μεταβατική περίοδο, όπως έγινε σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες», επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ Τζωρτζάτος.

         Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι επισημάνσεις τόσο του προέδρου της Ομοσπονδίας επαγγελματικών μικρών φορτηγών ΔΧ Σπύρου Καπετάνιου όσο και του προέδρου της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών Απόστολου Κενανίδη. Και οι δύο επέμειναν στα τρία επίμαχα αιτήματα τους για παράταση της μεταβατικής περιόδου, για την διατήρηση του 35% της αξίας της άδειας αλλά και των αναπτυξιακών κινήτρων.

         Η επεξεργασία του ν/σ στην Επιτροπή Οικονομικών της Βουλής θα ολοκληρωθεί αύριο με την συζήτηση του επί των άρθρων.

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 91


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.