Οι έξι κατηγορίες που αλλάζουν για τα τέλη κυκλοφορίας 2017
Δημοσίευση: 21.10.2016, 13:59
Τελευταία Ενημέρωση: 21.10.2016, 14:02
Ακόμη τίποτα δεν είναι βέβαιο αφού η οριστική ανακοίνωση που θα γίνει σ τις 15 Νοεμβρίου.
Προς το παρόν ο Τρύφων Αλεξιάδης υπόσχεται ότι εφέτος τα τέλη κυκλοφορίας “θα είναι πιο δίκαια και πιο αναλογικά”. Όπως είπε μιλώντας στην κρατική τηλεόραση “θα μεταφέρουμε βάρος, λογικό, από παλιά και φθηνά σε νεότερα και ακριβά αυτοκίνητα”.
Κάπου εδώ και μόνο από αυτή τη φράση του υπουργού διαφαίνονται οι πρώτες δυο κατηγορίες αυτοκινήτων.
Τα νέα αυτοκίνητα, αυτά που αγοράστηκαν την τελευταία πενταετία και ειδικότερα αυτά που έχουν υψηλή εμπορική αξία θα επιβαρυνθούν κατά πολύ.
Η δεύτερη κατηγορία είναι τα αυτοκίνητα πριν το 2005, για τα αυτοκίνητα αυτά θα υπάρξουν φοροελαφρύνσεις, μικρές για εκείνα που είναι μετά το 2.000 και ακόμη μεγαλύτερες για όσα είναι πριν το 2.000. Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό το παράδειγμα του Τρύφωνα Αλεξιάδη στην ΕΡΤ:
“Ακριβώς επειδή δεν είναι λογικό ένα αυτοκίνητο του 1995 που η αξία του είναι 500 ευρώ να έχει τέλη κυκλοφορίας 800 ή 1.000 ευρώ, αυτοί οι παραλογισμοί πρέπει να σταματήσουν διότι έχουμε ένα κύμα κατάθεσης πινακίδων. Θέλουμε να δώσουμε κίνητρα ώστε ο κόσμος να πάρει πίσω τις πινακίδες ή να μην κατατεθούν άλλες.”
Αυτή είναι και η τρίτη κατηγορία των αυτοκινήτων. Δηλαδή τα αυτοκίνητα πριν το 2.000 τα οποία θα έχουν μειώσεις τελών κυκλοφορίας ως και 40% (τουλάχιστον έτσι διαρρέεται από κάποιους).
Από εκεί και ύστερα υπάρχει η τέταρτη κατηγορία, τα αυτοκίνητα από την 1η Ιανουαρίου του 2007 που ως τώρα είχαν τέλη με βάση τα κυβικά και που πλέον διαρρέεται ότι θα πληρώσουν με βάση τους ρύπους, γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι περισσότεροι από τους 1.000.000 ιδιοκτήτες θα βρεθούν να πληρώνουν περισσότερα τέλη κυκλοφορίας σε σχέση με πέρυσι.
Η πέμπτη κατηγορία είναι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με χαμηλούς ρύπους κάτω από τα 90 γραμμάρια. Όλα δείχνουν ότι το όριο των 90 γραμμαρίων θα μειωθεί ακόμη και στα 80 γραμμάρια και έτσι χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που ως τώρα δεν πλήρωναν ούτε ένα ευρώ θα πληρώσουν τέλη.
Η έκτη και τελευταία κατηγορία είναι οι ιδιοκτήτες των πετρελαιοκίνητων που θα δουν κατά πάσα πιθανότητα ένα “καπέλο” για (κατά τα άλλα) περιβαλλοντικούς λόγους στα τέλη κυκλοφορίας από δω και πέρα, το πόσο θα είναι αυτό το ποσό θα το μάθουμε μαζί με τα τέλη στα μέσα του Νοεμβρίου.
πηγή: newsit.gr
Δείτε επίσης
Κατηγορίες
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Ελλάδα
- Δ.Τσιόδρας: Ο ΣΥΡΙΖΑ φούσκωσε στα χρόνια της κρίσης, ξεφούσκωσε όταν η κρίση έγινε παρελθόν
- ECONOMIST: Στ. Κασσελάκης: «Είμαι στο πλευρό των αδυνάτων που με αγκάλιασαν και με ώθησαν»
- Κυρ. Μητσοτάκης σε Μαχμούντ Αμπάς: Μόνο πολιτική λύση μπορεί να εγγυηθεί την ειρήνη
- Ως ύποπτοι καλούνται 11 βουλευτές των «Σπαρτιατών» για εξαπάτηση των εκλογέων στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές
- Κυρ. Μητσοτάκης: Μπορούμε να κάνουμε την Ελλάδα τον καλύτερο προορισμό στον κόσμο
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Οικονομία
- ECONOMIST: Στ. Κασσελάκης: «Είμαι στο πλευρό των αδυνάτων που με αγκάλιασαν και με ώθησαν»
- Παγκόσμια Τράπεζα: Οι γεωπολιτικές εντάσεις δημιουργούν «σοβαρό» κίνδυνο για την παγκόσμια οικονομία
- Επιδεινώθηκε η επιχειρηματική δραστηριότητα στην ευρωζώνη
- Μέτρα στήριξης στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος και τον Νοέμβριο
- UniCredit: Ποια είναι η τράπεζα που επενδύει στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα μετά 17 χρόνια
- Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια. - Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
- Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
- Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
- Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
- Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
- Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
- Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.