Τέλη κυκλοφορίας: Αυξήσεις και μειώσεις
Δημοσίευση: 02.11.2015, 10:46
Τελευταία Ενημέρωση: 02.11.2015, 10:57
Αν και η... δημιουργική ασάφεια του οικονομικού επιτελείου συνεχίζεται, όλα δείχνουν ότι η... μπίλια έκατσε σε ό,τι αφορά στα τέλη και στην Καραγιώργη Σερβίας έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί το σχέδιο για τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2015. Τι αλλάζει...
Η πρώτη σημαντική αλλαγή αφορά στα νέα αυτοκίνητα, όσα δηλαδή είναι πενταετίας, τα ΙΧ που ταξινομήθηκαν λοιπόν μετά το Νοέμβριο του 2010 θα υπαχθούν σε νέους συντελεστές τελών. Οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων θα δουν τα νέα τέλη και θα... τρίβουν τα μάτια τους, καθώς θα κληθούν στην πλειοψηφία τους να πληρώσουν ποσά πολλαπλάσια σε σχέση με πέρυσι.
Σε ό,τι αφορά λοιπόν σε αυτή την κατηγορία θα επέλθει μια μεγάλη αλλαγή. Ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας των νέων αυτοκινήτων θα γίνει με βάση την αξία που είχαν κατά την ταξινόμησή τους. Όχι με τη σημερινή αξία, μια πενταετία μετά δηλαδή, άσχετα από τη σημερινή αξία του αυτοκινήτου κάποιοι θα βρεθούν να πληρώνουν με βάση το πόσο αγοράστηκε το αυτοκίνητο. Μάλιστα αρκετά αυξημένα θα είναι τα τέλη για τα αυτοκίνητα αξίας άνω των 40.000 ευρώ, ενώ υπάρχει και το ενδεχόμενο το πλαφόν για τα “ακριβά τέλη” να πέσει στις 30.000 ευρώ ώστε να πιαστούν στο... δόκανο περισσότεροι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων.
Η δεύτερη μεγάλη αλλαγή αφορά στα αυτοκίνητα που είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Εδώ με μείωση του ορίου των ρύπων, με τρικ δηλαδή, οι ιδιοκτήτες αυτών των αυτοκινήτων θα πληρώσουν τέλη. Το σχέδιο λέει ότι το όριο από τα 100 μικρογραμμάρια θα πέσει στα 80 και έτσι όσοι έχουν ρύπους από 80 ως 99 μικρογραμμάρια θα βρεθούν να πληρώνουν ένα ποσό της τάξης των περίπου 50 ευρώ.
Η τρίτη αλλαγή που μελετάται αλλά είναι άγνωστο αν θα εφαρμοστεί είναι ένα μεικτό σύστημα υπολογισμού των τελών με βάση τον κυβισμό και την σημερινή αξία του αυτοκινήτου άσχετα από την παλαιότητα ή τους ρύπους.
Βέβαιο, ωστόσο, σύμφωνα πάντα με διαρροές από το υπουργείο Οικονομικών είναι το γεγονός ότι θα υπάρξει σχετική ελάφρυνση για τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων άνω των 10 ετών, ενώ όσοι έχουν αυτοκίνητα μικρού και μεσαίου κυβισμού, ταξινομημένα πριν τον Νοέμβριο του 2010 θα πρέπει να περιμένουν επί της ουσίας τα ίδια τέλη κυκλοφορίας.
πηγή: newsit.gr
Δείτε επίσης
Κατηγορίες
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Ελλάδα
- Δ.Τσιόδρας: Ο ΣΥΡΙΖΑ φούσκωσε στα χρόνια της κρίσης, ξεφούσκωσε όταν η κρίση έγινε παρελθόν
- ECONOMIST: Στ. Κασσελάκης: «Είμαι στο πλευρό των αδυνάτων που με αγκάλιασαν και με ώθησαν»
- Κυρ. Μητσοτάκης σε Μαχμούντ Αμπάς: Μόνο πολιτική λύση μπορεί να εγγυηθεί την ειρήνη
- Ως ύποπτοι καλούνται 11 βουλευτές των «Σπαρτιατών» για εξαπάτηση των εκλογέων στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές
- Κυρ. Μητσοτάκης: Μπορούμε να κάνουμε την Ελλάδα τον καλύτερο προορισμό στον κόσμο
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Οικονομία
- ECONOMIST: Στ. Κασσελάκης: «Είμαι στο πλευρό των αδυνάτων που με αγκάλιασαν και με ώθησαν»
- Παγκόσμια Τράπεζα: Οι γεωπολιτικές εντάσεις δημιουργούν «σοβαρό» κίνδυνο για την παγκόσμια οικονομία
- Επιδεινώθηκε η επιχειρηματική δραστηριότητα στην ευρωζώνη
- Μέτρα στήριξης στους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος και τον Νοέμβριο
- UniCredit: Ποια είναι η τράπεζα που επενδύει στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα μετά 17 χρόνια
Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
- Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια. - Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
- Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
- Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
- Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
- Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
- Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
- Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.