Κινδυνεύουν με ακύρωση οι εκδηλώσεις της ΑΟΡΑ Ελλάς στη Νάξο

Δημοσίευση: 06.04.2015, 18:15
Τελευταία Ενημέρωση: 06.04.2015, 18:43

Εμπλοκή για τη φιλοξενία της γενικής συνέλευσης της ΑΟΡΑ Ελλάς στις 16 & 17 Μαΐου στη Νάξο και των αεροπορικών δραστηριοτήτων που θα τη συνόδευαν, φαίνεται ότι δημιουργείται, λόγω αδυναμίας φιλοξενίας του αριθμού των αεροσκαφών που προγραμματίζεται να φτάσουν στο νησί, αλλά και του ισχύοντος ωραρίου στο αεροδρόμιο Νάξου. Τι προτείνεται από την Αερολέσχη Νάξου ώστε να μην ακυρωθούν οι εν λόγω εκδηλώσεις...

Δείτε τι αναφέρει αναλυτικά ο πρόεδρος της Αερολέσχης Νάξου, Νίκος Κουτελιέρης, σε επιστολή του προς τον αερολιμενάρχη και το διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ):

 Αεραθλητική Λέσχη Νάξου

Αρ. Πρωτ.: 44
Προς: Κρατικό Αερολιμένα Νάξου
           Διοικητή Υ.Π.Α. κ. Δημήτριο Κούκη
                                                                             
Νάξος 6-04-2015

Θέμα: 

α) Αίτημα για άμεσες ενέργειες επέκτασης του χώρου στάθμευσης  αεροσκαφών.
β) Διαμαρτυρία μας για περιορισμένο ωράριο λειτουργίας του αερολιμένα Νάξου.
 
Κύριοι,
Για το θέμα α)

Όπως γνωρίζετε από σχετικές επιστολές μας στις 16 & 17 Μαΐου στο νησί μας θα φιλοξενηθεί μετά από ενέργειες της αερολέσχης μας η Γενική Συνέλευση της ΑΟΡΑ Ελλάς. 

Παράλληλα έχουν προγραμματιστεί και άλλες αεροπορικές δραστηριότητες όπως πτήση ακροβατικού αεροπλάνου, πτήσεις υδροπλάνων και πτήσεις εθισμού. 

Στα πλαίσια των παραπάνω, εκτιμούμε σύμφωνα με σχετική επικοινωνία που είχαμε με χειριστές και ιδιοκτήτες αεροσκαφών πως η προσέλευση θα είναι μεγάλη για τα δεδομένα της Νάξου με περίπου 20 με 25 αφίξεις ελαφρών αεροσκαφών και παραμονή τους στον αερολιμένα μας για μια τουλάχιστον βραδιά. 

Μετά από σχετική επικοινωνία μας με τον Αερολιμενάρχη Νάξου κ. Κοντοστέργιο δυστυχώς πληροφορηθήκαμε ότι η πίστα του αεροδρομίου μας διαστάσεων 80Χ40 μέτρων δεν μπορεί να δεχθεί παραπάνω από 10 ελαφρά αεροπλάνα συνδυάζοντας και την τακτική πτήση ολυμπιακής παράλληλα με το ενδεχόμενο άφιξης  πτήσης αεροδιακομιδής ελικοπτέρου S. Puma.

Κατόπιν των ανωτέρω  ως τοπική αερολέσχη προτείνουμε την αύξηση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών σύμφωνα με το συνημμένο τοπογραφικό σκαρίφημα άμεσα και με όλα τα έξοδα να ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΝΑΞΟΥ.

Στον εν λόγο επεκταμένο χώρο που προτείνουμε έχει ήδη παραχωρηθεί ακάλυπτος χώρος στην αερολέσχη μας για την κατασκευή υπόστεγου φύλαξης αεροσκαφών. 
(βλ. Συνημμένα αντίγραφα σχετικών αποφάσεων)

Συγκεκριμένα προτείνουμε την αφαίρεση της βόρειας περίφραξης νατοϊκού τύπου από σημεία Α έως Β και την κατασκευή νέας περίφραξης ίδιου τύπου από το Β έως το Γ σημείο με ενδιάμεση θύρα μήκους 5 μέτρων. 
Εναλλακτικά προτείνετε η δημιουργία συρόμενης θύρας για τα σημεία Α έως Β 12 μέτρων μαζί με την ίδια περίφραξη από το σημείο Β έως Γ όπως ήδη προτείνεται.

Η παραπάνω ενέργεια κρίνεται αναγκαία στα πλαίσια της ανάπτυξης του αερολιμένα μας που κατά συνέπεια στοχεύει στην αύξηση επισκεπτών στο νησί μας κάτι που είναι μεγάλη επιθυμία τόσο του Δήμου μας αλλά και των μεγάλων φορέων τουρισμού στο νησί μας.

Ήδη θα έχετε πληροφορηθεί για την άφιξη 15 Γαλλικών αεροσκαφών  περί τα μέσα του Ιουνίου. 

Αν δεν γίνουν άμεσες ενέργειες για την επέκταση της πίστας στάθμευσης αεροσκαφών δυστυχώς ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΈΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΙΛΟΞΕΝΉΣΟΥΜΕ τις παραπάνω εκδηλώσεις.
 
Για το θέμα β)
Με έκπληξή μας πληροφορηθήκαμε το νέο θερινό ωράριο λειτουργίας του αερολιμένα μας το οποίο έχει ως εξής:
 
ΔΕΥΤΕΡΑ, ΤΕΤΑΡΤΗ, ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 09:00-14:00 δηλ. 5 Ώρες /ημέρα
ΤΡΙΤΗ 10:30-12:00 & 15:00-17:00 δηλ. 3,5 Ώρες
ΠΕΜΠΤΗ 6:50-8:30 & 15:00-17:00 δηλ. 3,6 Ώρες
ΣΑΒΒΑΤΟ 6:30-12:00 δηλ. 5,5 Ώρες
ΚΥΡΙΑΚΗ 9:00-10:00 & 13:30-16:00 δηλ. 4,5 Ώρες
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΣΥΝΟΛΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 32,1 ΏΡΕΣ!!!
 
Σύμφωνα με το παραπάνω ωράριο λειτουργίας ιδιαίτερα τις ημέρες Σάββατο και Κυριακή οι εκδηλώσεις που προγραμματίζουμε για το μήνα Μάιο είναι σχεδόν αδύνατες και ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ.
Όπως καταλαβαίνεται σε ένα τουριστικό νησί όπως η Νάξος που έχει επενδύσει στον τουρισμό ο οποίος είναι το κύριο και μοναδικό εισόδημα για εκατοντάδες οικογένειες κρίνουμε το παραπάνω ωράριο επιεικέστατα ως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Δεν είναι δυνατόν οι φορείς τις Νάξου (Δήμος, Ένωση Ξενοδόχων, Σύλλογος Ιδιοκτ. Καταστ. Μαζικής Εστίασης, κ.α.) να ξοδεύουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ για την διαφημιστική προβολή του νησιού μας και από την άλλη να έχουμε μια “ΠΎΛΗ” τουρισμού όπως το αεροδρόμιο μας ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΆ ΚΛΕΙΣΤΉ!!
Ως Αερολέσχη Νάξου προτείνουμε την λειτουργία του ΚΑΝΞ καθ όλη την διάρκεια των VFR πτήσεων.(από ανατολή έως δύση ηλίου) 
Αν αυτό δεν είναι εφικτό από πλευρά Υ.Π.Α. προτείνουμε την παραχώρηση της χρήσης του στο Δήμο Νάξου & μικρών Κυκλάδων υπό το καθεστώς λειτουργίας “πεδίου προσγειώσεων” σε συνεργασία με την Αερολέσχη μας.
 
Επειδή η Αερολέσχη Νάξου ενεργεί σύμφωνα με το άρθρο 2.1 του καταστατικού της “Να καταστήσει γνωστή με κάθε μέσο την σπουδαιότητα του αεραθλητισμού, με σκοπό την δημιουργία αεροπορικής συνείδησης και της διάδοσης του αεροπορικού πνεύματος,  ιδίως προς την νεολαία.” και άρθρου 2.7 “ Να συμμετέχει ενεργά στην κοινωνική, οικονομική, πνευματική, και  μορφωτική ζωή της χώρας”,
 
Επειδή ο Δήμος Νάξου & μικρών Κυκλάδων είναι αρωγός των αεροπορικών εκδηλώσεων που θα πραγματοποιηθούν στις 16 & 17 Μαΐου,(βλ. Σχετικό συνημμένο έγγραφο)
 
Επειδή το Λιμεναρχείο Νάξου έχει ήδη απαντήσει θετικά προς την ΑΟΡΑ Ελλάς όσον αφορά την δημιουργία υδάτινου πεδίου προσγειώσεως για τις ανάγκες της εκδήλωσης   (βλ. σχετικό συνημμένο)
Επειδή  ο Δήμος Νάξου & μικρών Κυκλάδων επιθυμεί την με κάθε τρόπο αύξηση της επιβατικής κίνησης τουριστών μέσω του Κρατικού αερολιμένα Νάξου,
 
Επειδή περί τα μέσα Ιουνίου ο αερολιμένας μας θα φιλοξενήσει 15 αεροπλάνα στα πλαίσια εκδήλωσης Γαλλικού φορέα.
 
Επειδή στους σκοπούς της Αερολέσχης μας εντός του 2016 και εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί τα παραπάνω αιτήματα μας δύναται να διοργανώσει “FLY-IN” πανελλαδικής εμβέλειας σε συνεργασία με άλλους φορείς,
 
Επειδή  στους σκοπούς της Αερολέσχης μας εντός του 2016 και εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί τα παραπάνω αιτήματα μας δύναται να διοργανώσει αγώνες Γενικής αεροπορίας σε συνεργασία με την ΕΛ.Α.Ο.,
 
Επειδή η Νάξος είναι το γεωγραφικό κέντρο των Κυκλάδων και βρίσκετε ανάμεσα σε δύο αερολιμένες όπως της Μυκόνου και Σαντορίνης που εξυπηρετούν κυρίως εμπορικές πτήσεις και πτήσεις charter, κρίνεται αναγκαία η ανάπτυξη του ως αεροδρόμιο φιλικό των πτήσεων Γενικής Αεροπορίας,
 
Επειδή γενικότερα τα αεροδρόμια του Αιγαίου πρέπει να παραμένουν ανοιχτά και να λειτουργούν ως “δέλεαρ” πτήσεων ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ πάνω από το Αιγαίο μας, 
 
Επειδή γενικότερα οι αερολιμένες έχουν κατασκευαστεί με χρήματα των Ελλήνων και Ευρωπαίων φορολογουμένων και οφείλεται από την πολιτεία να  παρέχεται στο κοινό η χρήση τους 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα για λόγους ασφάλειας πτήσεων,  κοινής ωφέλειας, Εθνικού συμφέροντος, όπως επίσης και για τους λόγους δημιουργίας θέσεων εργασίας,
 
Και τέλος επειδή η ανάπτυξη στη χώρα μας δεν έρχεται με το να... “ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΜΕ” ή να “ΚΛΕΊΝΟΥΜΕ” ζητάμε την ικανοποίηση των παραπάνω αιτημάτων μας.
 
Παρακαλούμε για τις ενέργειες σας,
Παρακαλούμε όπως συνυπογράψουν το παρόν έγγραφο οι αποδέκτες κοινοποίησης και να αποστείλουν  προς τους αρχικούς αποδέκτες.
 
Με εκτίμηση,
 
Κουτελιέρης Νικόλαος
Πρόεδρος Αεραθλητικής Λέσχης Νάξου.
 
Πίνακας αποδεκτών κοινοποίησης:
 
1 Δήμαρχο Νάξου & Μικρών Κυκλάδων κ. Μανόλη Μαργαρίτη
2 Αντιδήμαρχο  Νάξου & Μικρών Κυκλάδων κ. Δημήτρη Λιανό
3 Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γεώργιο Χατζημάρκο
4 Περιφερειακό Σύμβουλο – Έπαρχο Νάξου κ. Ιωάννη Μαργαρίτη
5 Βουλευτή Κυκλάδων κ. Νικόλαο Συρμαλένιο
6 Βουλευτή Κυκλάδων κ. Νικόλαο Μανιό
7 Βουλευτή Κυκλάδων κ. Ιωάννη Βρούτση
8 Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Πάνο Καμμένο
9 ΑΟΡΑ Ελλάς
10 ΕΛ.Α.Ο.
11 Φορείς Νάξου
12 ΜΜΕ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ



Σχόλια Αναγνωστών:

Ο αναγνώστης: έγραψε: 06/04/2015
Εαν η Γενικη Αεροπορια κρατιεται ακομη στην Ελλαδα,κρατιεται απο τις φιλοτιμες προσπαθειες ανθρωπων με αγαπη και μερακι προς αυτην,οπως ο κ.Κουτελιερης.Δυστυχως το προβλημα με τα ωραρια των αερολιμενων,για οσους γνωριζουν,ειναι ενα διαχρονικο και πολυσυνθετο προβλημα που με τη δημοσιουπαλληλικη νοοτροπια ορισμενων "εγκεφαλων" της ΥΠΑ αλλα και καποιων ελαχιστων ελεγκτων στα περιφερειακα αεροδρομια,,εχει κοστισει στην Ελλαδα τα χειροτερα των σχολιων,στους Ευρωπαικους αεροπορικους κυκλους.... Διαβαζοντας τις προτασεις του κ.Κουτελιερη,προσωπικα πιστευω οτι ειναι μια πολυ γενναια προσπαθεια του ιδιου και της Αερολεσχης,προκειμενου να υποστηριξουν αυτο που αγαπουν και που στο κατω κατω,δεν ειναι καλο μονο για την αεροπορικη κοινοτητα στην Ελλαδα αλλα και για το νησι της Ναξου. Πραγματα τα οποια στις ανεπτυγμενες αεροπορικα χωρες θεωρουνται αυτονοητα,εδω στην Ελλαδα θα πρεπει να περασουν απο τα χερια και τις τσεπες ιδιωτων που στις περισσοτερες των περιπτωσεων,δεν εχουν κανενα αλλο ωφελος,παρα μονο την αναπτυξη της αεροπορικης ιδεας και κουλτουρας,στην πολυπαθη αυτη χωρα. Ευχομαι ,μεσα στην καθ υλην αρμοδια υπηρεσια,την ΥΠΑ,να βρεθουν ανθρωποι με κατανοηση και ευαισθησια οι οποιοι θα μπορεσουν να δωσουν την πολυτιμη βοηθεια τους στην Αερολεσχη,ωστε να πραγματοποιηθει τελικα η εκδηλωση.Σε αντιθετη περιπτωση,απλα θα εχουν αφαιρεσει ακομη ενα λιθαρακι απο το ευθραυστο οικοδομημα που ονομαζεται " Γενικη Αεροπορια στην Ελλαδα".

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 129


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.