Απορρίφθηκε η προσφυγή του Βασίλη Βρούτση κατά απόφασης του Δ.Σ. Νάξου & Μικρών Κυκλάδων

Δημοσίευση: 28.12.2020, 19:37
Τελευταία Ενημέρωση: 28.12.2020, 20:31

Απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η υπΆ αρ. πρωτ. 52722/13-11-2020 ειδική διοικητική προσφυγή του δημοτικού συμβούλου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων και επικεφαλής της παράταξης "Δύναμη Δημιουργίας", Βασίλη Βρούτση κατά της υπΆ αριθ. 137/30-10-2020 (ΑΔΑ: 653ΑΩΚΗ-ΛΣ7) απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, που αφορούσε τη σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νάξου. Αξίζει να σημειωθεί, ότι την εν λόγω διοικητική προσφυγή του κ. Β. Βρούτση, ο ασκών καθήκοντα Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Πολύκαρπος Πολυχρονάκης, την είχε, μεταξύ άλλων, λάβει υπόψη για την απόφαση ακύρωσης της σχετικής απόφασης του δημοτικού συμβουλίου που εξέδωσε αυτεπαγγέλτως στις 8 Δεκεμβρίου 2020...
Βασίλης Βρούτσης

Παρότι η διοικητική προσφυγή του Βασίλη Βρούτση είχε παραληφθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου από τις 13 Νοεμβρίου 2020 και παρόλο που, μεταξύ άλλων, ελήφθη υπόψη από τον ασκούντα χρέη Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης για την απόφαση ακύρωσης που εξέδωσε, η προσφυγή απορρίφθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2020 ως απαράδεκτη, αφού, σύμφωνα με το σκεπτικό του Συντονιστή, όταν αυτή εξετάστηκε, το αντικείμενό της εξέλιπε μετά την ακυρωτική απόφαση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου.

"Επειδή σε περίπτωση υποβολής προσφυγής ο έλεγχος του Συντονιστή της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης αφορά καταρχήν το παραδεκτό αυτής και στη συνέχεια το βάσιμο. Εφόσον κριθεί ότι η προσφυγή είναι παραδεκτή, τότε ελέγχεται το βάσιμο αυτής, διαφορετικά απορρίπτεται ως απαράδεκτη", όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά και στο σκεπτικό της απόφασης.

Συμπερασματικά, η προσφυγή Β. Βρούτση απορρίφθηκε γιατί η απόφαση την οποία προσέβαλε είχε ήδη ακυρωθεί αυτεπαγγέλτως και συνεπώς δεν μπορούσε να γίνει παραδεκτή.

Αξίζει δε να διευκρινιστεί ότι η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου έχει χρονικό περιθώριο να αποφανθεί επί της προσφυγής σε χρονικό διάστημα δυο μηνών.

Υπενθυμίζεται, ότι μετά την ακύρωση της απόφασης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου, το δημοτικό συμβούλιο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στη συνεδρίαση που είχε με τηλεδιάσκεψη τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου αποφάσισε τη νέα σύνθεση του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νάξου, που θα έχει 3μηνη διάρκεια και στην οποία δεν συμμετέχει εκπρόσωπος της Δημοτικής Κοινότητας Νάξου.  

Η σύνθεση του Δ.Σ. του ΔΛΤ Νάξου, είναι:

Πρόεδρος: Δημήτρης Λιανός με αναπληρωτή το Μαυρογιάννη Ευθύμιο

Αντιπρόεδρος: Βιτζηλαίου Καλλιόπη με αναπληρώτρια τη Βλαχάκη Τόνια

Μέλη 

Λυκουρόπουλος Μανόλης με αναπληρωτή το Σέργη Ιάκωβο

Λεγάκη Μαρία με αναπληρώτρια τη Γιακουμή Ειρήνη

Μπερτσιάς Αθανάσιος με αναπληρωτή το Μαράκη Γιάννη 

Βρούτσης Βασίλης με αναπληρωτή τον Καπίρη Σταμάτη

Ο ορισμός νέου διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Νάξου κρίθηκε απαραίτητος προκειμένου να συνεχιστεί η εύρυθμη λειτουργία του Νομικού Προσώπου για την αντιμετώπιση σημαντικών ζητημάτων αρμοδιότητάς του, μετά την ακύρωση της σχετικής προηγούμενης απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αιγαίου και εν αναμονή της απόφασης της Επιτροπής του ¶ρθρου 152 στην οποία προσέφυγε ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κατά της απόφασης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.

Ακούστε εδώ τη συζήτηση

Δανάη Μαύρου

Newsroom Cyclades Voice

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Σχόλια Αναγνωστών:

Ο αναγνώστης: anagnostis@gmail.com έγραψε: 02/01/2021
Για να συνεισφέρω και έγω στην συζήτηση, όχι για την σύνθεση όπως έκανε ο φίλος LV με σχόλιο του, αλλά για τις διοικήσεις γενικά των νομικών προσώπων θα εστίαζα περισσότερο στο ρόλο και πως αυτός εκτελείται στην πράξη εξυπηρετώντας το δημόσιο συμφέρον. Απο την άλλη πλευρά, στο πλαίσιο του ελέγχου, όπως για παράδειγμα η ειδική Διοικητική Προσφυγή του κυρίου Βρούτση είναι κατ'αρχήν θεμιτή. Θεμιτή γιατί ασκείται έλεγχος και εξετάζεται η νομιμότητα της διοικητικής δράσης, όσο και η συνταγματικότητα των αποφάσεων της Διόικησης. Θεωρώ πως παραμένει και σήμερα ζητούμενο σε ένα κράτος δικαίου, παρά τα όσα μέσα υπάρχουν για αποτελεσματικότερο έλεγχο, ο έλεγχος της διοικητικής δράσης. Ένας επιπλέον λόγος για τον οποίο θεωρώ σημαντικό τον έλεγχο, όχι μόνο απο τον κρατικό μηχανισμό (π.χ έλεγχος νομιμότητας δαπανών), άλλα και από άλλα, τρίτα εμπλεκόμενα μέρη , όπως πολίτες , τοπικές οργανώσεις, ΜΚΟ, κ.λ.π (και αυτό πάλι με επιφύλαξη καθώς υπάρχουν φαινόμενα συναλλαγής) είναι για λόγους διαφάνειας, καθώς όλες οι αποφάσεις για να έχουν ισχύ θα πρέπει να αναρτώνται στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ. Παρόλα αυτά στερούνται νομιμότητας ή υπάρχουν περιπτώσεις που λαμβάνονται αποφάσεις οι οποίες κρίνονται ώς καταχρηστικές. Παρατηρώ ότι η δημοσίευση (διαπόμπευση), της ίδιας της απόφασης λειτουργεί ποιο αποτελεσματικά για τους διοικούντες, παρά το ίδιο το περιεχόμενο της ή οι συνέπειες που απορρέουν απο αυτή. Όλα αυτά βέβαια πρέπει να γίνονται καλοπροαίρετα και για λόγους δημοσίου συμφέροντος.

Ο αναγνώστης: LV έγραψε: 28/12/2020
Εύρυθμη λειτουργία με τη συγκεκριμένη σύνθεση; Γιατί δεν μας λένε κατ ευθείαν το ανέκδοτο με τον Τοτό;

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 155


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.