Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3 ώρες και 40 λεπτά! (ΒΙΝΤΕΟ)

Δημοσίευση: 29.01.2019, 21:45
Τελευταία Ενημέρωση: 29.01.2019, 21:47

Από σήμερα Τρίτη τέθηκε σε λειτουργία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αφού παραδόθηκε και το τελευταίο...
(Φωτογραφία από lamianow)

... τμήμα της νέας γραμμής μεταξύ Λιανοκλαδίου – Δομοκού. 




Στο πλαίσιο της λειτουργίας της νέας γραμμής έγινε σήμερα Τρίτη ειδικό δρομολόγιο στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός για να γίνει επιθεώρηση της νέας Γραμμής, στο οποίο και επέβαινε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Θάνος Βούρδας καθώς και οι Διοικήσεις των φορέων του Σιδηροδρόμου.
 
Σημειώνεται ότι στο τελευταίο τμήμα που παραδίδεται σε κυκλοφορία και συγκεκριμένα στην περιοχή Εκκάρας Δομοκού, βρίσκεται η νέα τοξωτή – μεταλλική και σεισμικά μονωμένη σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ26 η οποία αποτελεί ένα ιδιαίτερο τεχνικό επίτευγμα, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε τα τελευταία τρία χρόνια.

Με την ολοκλήρωση του δρομολογίου ο Γενικός Γραμματέας  του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνος Βούρδας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σήμερα ο Ελληνικός Σιδηρόδρομος ξεκινά να γράφει τη σύγχρονη ιστορία του. Η παράδοση σε χρήση όλης της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Τιθορέα-Δομοκός, βάζει σε νέα τροχιά το Σιδηρόδρομο στην Ελλάδα. Εδώ και 4 χρόνια έχουμε βάλει την απαξίωση και την υποβάθμισή του στο περιθώριο. Τελειώνουμε έργα που για 10ετίες ακούγαμε αλλά δε βλέπαμε. Πιστεύουμε στο σιδηρόδρομο και στην πρωταγωνιστική συμβολή του στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και τη Δίκαιη Ανάπτυξη . Το αποδεικνύουμε έμπρακτα και σε επίπεδο έργων και σε θεσμικό επίπεδο. Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους 3,5 χρόνια εργάστηκαν σκληρά και μεθοδικά τόσο από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ όσο και από την ανάδοχη Κοινοπραξία. 
Κερδίσαμε το "στοίχημα".  
Να ευχαριστήσω επίσης όλα τα στελέχη του ΟΣΕ και άλλων εταιριών της σιδηροδρομικής οικογένειας για την ουσιαστική συμβολή τους.  Να ευχηθώ καλά ταξίδια με ασφάλεια στους μηχανοδηγούς και τους παρόχους σιδηροδρομικού έργου.  Πρέπει να είμαστε περήφανοι για τη σιδηροδρομική οικογένεια που άντεξε την περίοδο της παρακμής και τα τελευταία χρόνια μπαίνει έμπρακτα σε μία νέα μεγάλη αναπτυξιακή πορεία. Πρέπει και η ίδια να μπει στη νέα εποχή».
 
«Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει το εμβληματικό για το σιδηρόδρομο μεγάλο έργο της κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας ”Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη” με σύγχρονη, πλήρως διαλειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή», επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ.
 
Πλέον με την χρήση της ηλεκτροκίνησης το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα γίνεται σε 3 ώρες και 40 λεπτά.

Newsroom Cyclades Voice με πληροφορίες από lamianow.gr, newsit.gr

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 125


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.