Αιχμές για το Προεδρικό Διάταγμα Ρέππα για τα ταξί αφήνει ο Γ.Ραγκούσης

Δημοσίευση: 20.07.2011, 20:45

Tο δικό του σκεπτικό, με το οποίο διαφοροποιήθηκε από το Προεδρικό Διάταγμα Ρέππα, για το άνοιγμα του επαγγέλματος των ταξί, ανέπτυξε ο Γιάννης Ραγκούσης. Σύμφωνα με τον υπουργό, «ο Νόμος 3919 δεν αφήνει γενικά και αόριστα σε κάθε υπουργό τη δυνατότητα να εκδίδει ένα Προεδρικό Διάταγμα και να κλείνει ένα επάγγελμα. Το επιτρέπει αυτό μόνο για λόγους εξυπηρέτησης επιτακτικού λόγου δημοσίου συμφέροντος, που νοούνται λόγοι για την εθνική ασφάλεια, τη δημόσια ασφάλεια, τη δημόσια υγεία κ.λπ.».
O Γιάννης Ραγκούσης υποστήριξε ότι δεν δεσμεύεται από το ΠΔ του προκατόχου του (Φωτογραφία: Eurokinissi )

 Σημείωσε, ακόμη, ότι αυτό δεν επιδέχεται καμία απολύτως αμφισβήτηση, καθώς σύντομα θα δημοσιοποιηθεί, απόφαση της ολομέλειας του ΣτΕ, με συγκεκριμένο σκεπτικό για ζητήματα, που σχετίζονται με περιορισμούς στο άνοιγμα επαγγελμάτων.

Εξήγησε ότι η απόφαση, σχετικά με την έκδοση του Προεδρικού Διατάγματος για απελευθέρωση των ταξί ελήφθη από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία και πρόσθεσε ότι ο ίδιος, που πρέπει να βάλει και τη σχετική υπογραφή, έχει άλλη άποψη, ενώ δεν υπάρχει κυβερνητική απόφαση, που να τον δεσμεύει.

Ο κ. Ραγκούσης κάλεσε τους ιδιοκτήτες ταξί να ανοίξουν διάλογο για την εφαρμογή του μέτρου της απελευθέρωσης του επαγγέλματός τους, με στόχο τη δημιουργία ενός βιώσιμου, σύγχρονου και χρήσιμου επαγγέλματος για τον πολίτη. 

Τους επέκρινε, δε, ότι πριν λάβουν τη δική του απάντηση στις προτάσεις, που έστειλε στο υπουργείο η Ομοσπονδία τους, προχώρησαν σε απεργιακές κινητοποιήσεις, κλείνοντας λιμάνια, αεροδρόμια και δρόμους, γεγονός που δυναμιτίζει την όλη διαδικασία του διαλόγου.

«Έχετε επιλέξει να πλήξετε καίρια την ελληνική κοινωνία. Γιατί είναι άλλο πράγμα το απεργώ και υφίσταμαι εγώ τις συνέπειες της απόφασής μου και άλλο πράγμα είναι ότι αυτή τη στιγμή μία χώρα που δίνει μάχη για την επιβίωσή της να την μπλοκάρω εκεί που αιμοδοτείται», επισήμανε στους συνομιλητές του ο υπουργός, ανακοινώνοντας ότι το επόμενο διάστημα θα τους δώσει την ολοκληρωμένη και συνολική θέση του υπουργείου για το πώς θα ανοίξει το επάγγελμα και με ποιους κανόνες.

Την αντίθεσή του με την πλήρη απελευθέρωση του κλάδου των ταξί εξέφρασε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Βασίλης Κεγκέρογλου.

Ο μέχρι πρότινος υφυπουργός Εργασίας ζήτησε από το από υπουργείο Υποδομών να δημοσιοποιήσει αναλυτικά τις θέσεις του για την απελευθέρωση του επαγγέλματος προκειμένου «να τοποθετηθούν όλοι, πολιτικοί και πολίτες».

«Η άναρχη απελευθέρωση που πηγάζει από τη νεοφιλελεύθερη άποψη ότι η αυτορύθμιση της αγοράς λύνει όλα τα προβλήματα δεν μπορεί να διασφαλίσει το δημόσιο συμφέρον» υποστηρίζει ο κ. Κεγκέρογλου.

«Σε κάθε περίπτωση, η απελευθέρωση με κανόνες που θα ισχύουν για όλες τις περιφέρειες της χώρας και η αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής εμπειρίας, σχέση πληθυσμού και αριθμού ταξί, μπορούν να διασφαλίσουν τόσο το δημόσιο συμφέρον όσο και τον κόπο των επαγγελματιών» προσθέτει. 

Σφοδρή επίθεση στον Γιάννη Ραγκούση για τους χειρισμούς του εξαπέλυσε ηΝΔ χαρακτηρίζοντας τον υπουργό Μεταφορών «αρχιτέκτονα του χάους». 

Ο Γιάννης Μιχελάκης κατηγόρησε τον κ. Ραγκούση πως με την ενθάρρυνση του κ. Μόσιαλου, ο οποίος, όπως ανέφερε, «άδειασε και αποδοκίμασε τον προκάτοχό του Δημήτρη Ρέππα» ναρκοθέτησε σήμερα το διάλογο, με τους ταξιτζήδες προτού καν ξεκινήσει.

Πηγή: in.gr

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 63


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.