Παρά λίγο να βουλιάξει στο λιμάνι του Πειραιά το «Παναγία Τήνου»

Δημοσίευση: 26.04.2016, 12:27
Τελευταία Ενημέρωση: 26.04.2016, 21:20

Κόντεψε να βυθιστεί το πρωί της Μ. Τρίτης το πλοίο «Παναγία Τήνου» στο Λιμάνι του Πειραιά. Λίγο μετά τις 11:15 το πρωί ενημερώθηκε το Λιμενικό ότι το πλοίο έχει πάρει κλίση από την δεξιά πλευρά.
(EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ) πηγή φωτ. in.gr

Απίστευτες είναι οι εικόνες με το πλοίο Παναγία Τήνου να έχει πάρει κλίση και στην ουσία να βυθίζεται στο λιμάνι του Πειραιά. Νωρίτερα, παρατηρήθηκε εισροή υδάτων στο πλοίο το οποίο είναι δεμένο στην Πύλη Ε4 στο λιμάνι του Πειραιά.

Το πλοίο ήταν παροπλισμένο και τα νερά άρχισαν να μπαίνουν από ρήγμα που δημιουργήθηκε. Το πλοίο έχει πάρει κλίση και τα πλοία που ήταν δεμένα κοντά του απομακρύνθηκαν για λόγους ασφαλείας!

Το λιμενικό ενημερώθηκε στις 11:15 ότι το πλοίο είχε πάρει κλίση και έβαζε νερά από την δεξιά πλευρά.

Στο σημείο έχουν τοποθετηθεί πλωτά αντιρρυπαντικά φράγματα, ενώ βρίσκονται ήδη δύο αντιρρυπαντικά σκάφη και δύο ρυμουλκά για λόγους ασφαλείας, καθώς το πλοίο πιθανόν έχει μικρή ποσότητα καυσίμων, που δεν έχει ακόμα προσδιοριστεί.

Το πλοίο πήρε κλίση 40 μοιρών προς τα δεξιά και τα ρυμουλκά με τη συνδρομή δυτών επιχειρούν να το επαναφέρουν, ώστε να μπουν μέσα τεχνίτες για να κλείσουν το ρήγμα.


(Φωτογραφία: EUROKINISSI/ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΥ

Στην επιχείρηση συμμετέχουν και δύο σκάφη απορρύπανσης, τα οποία προληπτικά έχουν στήσει πλωτά φράγματα, ώστε να αποφευχθεί τυχόν διαρροή καυσίμων από το πλοίο.

Το σχέδιο απάντλησης των υδάτων που έχει ενεργοποιήσει το υπουργείο Ναυτιλίας αναμένεται να μπει σε εφαρμογή από αύριο, Μ. Τετάρτη, αφού πρώτα καθίσει η λάσπη, ενώ με το πρώτο φως της ημέρας τα ειδικά συνεργεία αναμένεται να κάνουν καλύτερη αποτίμηση της κατάστασης.

Ιδιώτες δύτες αναμένεται επίσης να επιθεωρήσουν εκ νέου το πλοίο τη Μ.Τετάρτη για να διαπιστώσουν που βρίσκεται το ρήγμα και τι μπορεί να γίνει.






Η ιστορία ενός πλοίου - θρύλου

Το πλοίο, ήταν ο φημισμένος αντίπαλος του ΝΑΙΑΣ ΙΙ. Ρυμουλκήθηκε τον Ιανουάριο του 1960 και η εταιρεία του

H.M Koningin Juliana (HMKJ) το δημιούργησε το 1959 και το ονόμασε KONINGIN WILHELMINA. Δρομολογήθηκε σε γραμμές της Ολλανδίας μέχρι το 1978. Εκείνη την χρονιά στμάτησε τα δρομολόγια και τον Οκτώβριο πουλήθηκε στη Ακτοπλοΐα Βεντούρη.

Ονομάστηκε αρχικά ΚΑΠΤΑΙΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ και δρομολογήθηκε στη γνώριμη γραμμή: Πειραιά - Σύρο - Τήνο - Μύκονο. Το 1981 ονομάστηκε ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ. Επίσημα πλέον ανήκει στην VENTOURIS SEA LINES ενώ το 1990 περνά για λίγο στα χέρια της Α.Κ.VENTOURIS (σημερινής C-LINK). Επιστρέφει στην V.S.L. και το 1994 μετονομάζεται σε ΑΡΤΕΜΙΣ.

Το 1996 το αγοράζει με πλειστηριασμό η ΜΙΝΟΑΝ CRUISES και κάνει κρουαζιέρες ως ΑΡΤΕΜΙΣ μεταξύ Σαντορίνης και Ηρακλείου. Το πλοίο στη συνέχεια παροπλίστηκε και τώρα παρ΄ολίγο να βυθιστεί με το όνομα Παναγία Τήνου...



πηγή: in.gr / newsit.gr

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 124


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.