Μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών, ζητεί η ΔΟΕ

Δημοσίευση: 04.09.2014, 17:32

Στα 9.000 εκτιμά η ΔΟΕ ότι ανέρχονται τα οργανικά και λειτουργικά κενά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με τα 500 από αυτά να υπάρχουν σε σχολεία των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου. Ο κ. Λοβέρδος ας καταλάβει ότι με «μερεμέτια και μπαλώματα» δεν χτίζεται η δημόσια Παιδεία, επισήμανε ο πρόεδρος της ΔΟΕ και αντιπεριφερειάρχης Δωδεκανήσου, Χαράλαμπος Κόκκινος, ζητώντας μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση τώρα...

Ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΔΟΕ), αναλυτικά, δήλωσε σχετικά:

    "Το αυτονόητο είναι και πάλι ζητούμενο . Η ομαλή έναρξη της σχολικής χρονιάς 2014-2015 διακυβεύεται . Η απουσία μόνιμων διορισμών σε συνδυασμό με τους χιλιάδες συνταξιούχους εκπαιδευτικούς που αποχωρούν από την υπηρεσία κάθε χρόνο καθιστά προβληματική την έναρξη του σχολικού έτους .
     Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν  εννέα χιλιάδες (9,000) οργανικά και λειτουργικά κενά . Τα πεντακόσια (500) από αυτά στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου(Δωδεκάνησα- Κυκλάδες) .Παρόμοια κατάσταση και στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση όπου υπάρχουν 300 κενά στα νησιά μας .
     Ο κ. Λοβέρδος και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας εμμένει σε διαπιστώσεις και σε επικοινωνιακά τρικ και δεν δίνει λύσεις . Απαιτούνται άμεσα μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση ,  όπου δεν τηρείται ούτε η συμφωνία με τους δανειστές , δηλαδή μια πρόσληψη για κάθε δέκα αποχωρήσεις.
    Η απουσία μόνιμων διορισμών και η καθυστέρηση πρόσληψης αναπληρωτών θα φέρει μεγάλα προβλήματα στα σχολεία  . Θα χαθούν πολύτιμες διδακτικές ώρες και στην Ελλάδα του 21ου αιώνα θα έχουμε το παράδοξο φαινόμενο οι μαθητές να αναζητούν τον δάσκαλο τους . Οι συγχωνεύσεις  και οι καταργήσεις των σχολικών μονάδων , οι συμπτύξεις τμημάτων  και η μεταφορά δασκάλων από το ολοήμερο σχολείο στην πρωινή βάρδια δεν λύνει το πρόβλημα . Αν συνδυάσουμε τα παραπάνω με την υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης ( μόλις το 2% του Α.Ε.Π. δίνεται για την παιδεία) , την συνεχιζόμενη οικονομική και επιστημονική υποβάθμιση των εκπαιδευτικών , τις αδικίες που δημιούργησαν οι μετατάξεις συναδέλφων ειδικοτήτων από την Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση , την προωθούμενη « αξιολόγηση – χειραγώγηση » ,το διωκτικό χαρακτήρα του νέου Πειθαρχικού Δικαίου για τους δημοσίους υπαλλήλους αντιλαμβάνεται κανείς ότι το δημόσιο σχολείο βρίσκεται «υπό διωγμό» .
     Επιμένω -έστω και τώρα- να υλοποιηθεί η πρόταση για μόνιμους διορισμούς , γιατί … «με μερεμέτια και μπαλώματα » δεν χτίζεται η δημόσια παιδεία".

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 81


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.