Ορατότης μηδέν στον Ινδικό, όμως ένας ακόμα δορυφόρος «είδε» 300 κομμάτια

Δημοσίευση: 27.03.2014, 12:36

Ανεστάλησαν την Πέμπτη, λόγω κακών καιρικών συνθηκών, οι έρευνες για τον εντοπισμό των κομματιών που έχουν ήδη «δει» οι δορυφόροι, ώστε να διαπιστωθεί αν ανήκουν στο μοιραίο Boeing.
(Φωτογραφία από tovima.gr)

«Η πρόβλεψη της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας έκανε λόγο για παγετό, ισχυρές αναταράξεις και σχεδόν μηδενική ορατότητα» δήλωσε ο πλωτάρχης Άνταμ Σάντζ, ο αξιωματικός που είναι επικεφαλής του αεροσκάφους P-8 Poseidon του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ -του πλέον εξελιγμένου ερευνητικού αεροσκάφους στον κόσμο, το οποίο μπορεί να εντοπίζει υποβρύχια, αλλά και πλοία καθώς είναι εξοπλισμένο με τα τελευταίας τεχνολογίας συστήματα ανίχνευσης.

Το αεροσκάφος αυτό μετέχει στις έρευνες για το αεροπλάνο, καθώς μπορεί να «σαρώσει» την επιφάνεια και τον βυθό της θάλασσας και να εντοπίσει έτσι το αεροπλάνο των μαλαισιανών αερογραμμών.

Η Αυστραλιανή Υπηρεσία Ασφάλειας Θαλάσσιων Μεταφορών επιβεβαίωσε ότι ματαιώθηκαν οι πτήσεις λόγω κακοκαιρίας.

Πάντως, το πρωί έγινε γνωστό ότι δορυφόρος της Ταϊλάνδης «είδε» τουλάχιστον 300 κομμάτια στην περιοχή των ερευνών. Προς το παρόν, η διεθνής ομάδα που έχει αναπτυχθεί στην περιοχή δεν έχει καταφέρει να αγγίξει κανένα από τα εκατοντάδες ευρήματα.

Πρώτη προτεραιότητα αποτελεί η ανέλκυση των κομματιών που τις τελευταίες μέρες έχουν «δει» οι δορυφόροι. Από τα κομμάτια αυτά θα επιβεβαιωθεί ή όχι η «εξίσωση» βάσει της οποίας βγήκε το συμπέρασμα ότι το μοιραίο αεροπλάνο έπεσε στη συγκεκριμένη περιοχή.

Ακόμα και αν βρεθούν αυτά τα κομμάτια ενδεχομένως να χρειαστούν μήνες ή και χρόνια για την ανεύρεση του ίδιου του αεροπλάνου.

Βρετανοί ειδικοί που μίλησαν στο BBC εξήγησαν ότι ο πυθμένας του ωκεανού στο συγκεκριμένο σημείο είναι σχεδόν άγνωστος.

«Γνωρίζουμε περισσότερα για την επιφάνεια της Σελήνης παρά για τον πυθμένα στο συγκεκριμένο σημείο» τόνισε ο Ντέιβιντ Φερέιρα του πανεπιστημίου του Ρέντινγκ. 

Εξίσου σημαντικό είναι να βρεθούν τα «μαύρα κουτιά» του αεροπλάνου, τα μόνα στοιχεία που μπορούν να δώσουν αξιόπιστες απαντήσεις για το τι πραγματικά συνέβη τη μοιραία νύχτα της 8ης Μαρτίου, όταν το αεροπλάνο αναχώρησε για το Πεκίνο.

Τα «μαύρα κουτιά» εκπέμπουν ένα σήμα, το οποίο μπορούν να λάβουν τα ειδικά σκάφη που συμμετέχουν στην επιχείρηση. Ωστόσο, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας τους δεν είναι απεριόριστη και ήδη ο χρόνος που απομένει είναι ελάχιστος.

πηγή:in.gr

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 77


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.