Δικαιολογία μαθητή με πλούσια φαντασία ή αλήθεια;

Δημοσίευση: 30.01.2014, 21:21
Τελευταία Ενημέρωση: 30.01.2014, 21:43

Δύσκολο να πεις αν πρόκειται για διακαιολογία με μεγάλη δόση υπερβολής ενός αδιάβαστου μαθητή ή για την πραγματικότητα που βίωσε και κατέγραψε αντί του διαγωνίσματος Χημείας...

...με στόχο και στις δυο των περιπτώσεων να τύχει της μεγαλύτερης δυνατής επιείκειας του καθηγητή!

Τι έγραψε μαθητής του 12ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στις 27 Μαΐου 2013


Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 105


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.