"Έμφαση στα θέματα της καθημερινότητας"

Δημοσίευση: 12.01.2011, 18:22
Τελευταία Ενημέρωση: 12.01.2011, 20:21

Να δοθεί έμφαση στα θέματα της καθημερινότητας, ζήτησε ο πρωθυπουργός, μιλώντας στο Υπουργικό Συμβούλιο. Ο Γ. Παπανδρέου ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση θα παρέμβει στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης στην ιταλογερμανική διένεξη για καταβολή πολεμικών αποζημιώσεων, στηρίζοντας τους κατοίκους του Διστόμου. Καθίσταται υποχρεωτική η έκδοση προσωρινής σύνταξης για τα Ταμεία, σύμφωνα με τον Γ. Κουτρουμάνη.

  Να δοθεί έμφαση στα θέματα της καθημερινότητας, ζήτησε ο πρωθυπουργός, μιλώντας στο Υπουργικό Συμβούλιο, όπου συζητήθηκε το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες. 
   
  Ο Γ. Παπανδρέου αναφέρθηκε και στην γρήγορη απόδοση των συντάξεων λέγοντας χαρακτηριστικά ότι "ήλθε η ώρα, έστω και με ελάχιστη καθυστέρηση, να υλοποιήσει η κυβέρνηση την δέσμευσή της στην ΔΕΘ του 2009" για γρήγορη απόδοση των συντάξεων". 

    Ο κ. Παπανδρέου επεσήμανε ότι η υλοποίηση της δέσμευσης γίνεται μέσω της διαδικασίας έκδοσης προσυνταξιοδοτικής απόφασης, βάσει της οποίας ο συνταξιούχος θα μπορεί να εισπράττει το μεγαλύτερο μέρος της σύνταξής του σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 2.5 μηνών.

Σύμφωνα με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εργασίας Γιώργο Κουτρουμάνη, καθίσταται υποχρεωτική η έκδοση προσωρινής σύνταξης για τα Ταμεία. Το ποσό της προσωρινής σύνταξης θα πλησιάζει το 90% ή και το 95% της κανονικής και η εκκαθάριση θα γίνεται με την έκδοση της οριστικής απόφασης.
   
Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε επίσης στην πρωτοβουλία της κυβέρνησης για το ευρωομόλογο, αλλά και στην πρόσφατη επίσκεψή του στην Τουρκία.

    Εξάλλου, ο Γ. Παπανδρέου ανακοίνωσε ότι η κυβέρνηση θα παρέμβει στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης στην ιταλογερμανική διένεξη για καταβολή πολεμικών αποζημιώσεων, στηρίζοντας τους κατοίκους του Διστόμου.

Το ν/σ για τις Αστικές Συγκοινωνίες

    Τα βασικά στοιχεία του νομοσχεδίου για την εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των Αστικών Συγκοινωνιών της Αττικής, παρουσίασε ο αρμόδιος υπουργός Δημήτρης Ρέππας. 

    Σύμφωνα με το νομοσχέδιο από τις πέντε εταιρίες που λειτουργούν σήμερα κάτω από την ομπρέλα του ΟΑΣΑ δημιουργούνται δύο νέοι φορείς, ένας για τις Οδικές συγκοινωνίες, Τρόλεϊ και λεωφορεία και ένας για τα Μέσα σταθερής τροχιάς, Τραμ, Μετρό, ΗΣΑΠ. Συγκεκριμένα, η ΕΘΕΛ θα απορροφήσει τον ΗΛΠΑΠ και το Μετρό θα απορροφήσει τον ΗΣΑΠ και το Τραμ.

    Ο ΟΑΣΑ, ως Μητροπολιτικός φορέας θα είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό, προγραμματισμό, οργάνωση, συντονισμό και έλεγχο του συγκοινωνιακού έργου. Επίσης ο ΟΑΣΑ θα καλύπτει όλη την «Καλλικρατική» Περιφέρεια Αττικής και θα μπορεί να συνάπτει συμβάσεις ή συμφωνίες με τα ΚΤΕΛ και τις Δημοτικές συγκοινωνίες.

    Ο υπουργός ανακοίνωσε αυστηρό έλεγχο των οικονομικών των εταιριών, ώστε να μην ξεφύγουν από τους στόχους που έχουν τεθεί. Στο πλαίσιο αυτό συστήνεται ειδική Μονάδα παρακολούθησης, ανά τρίμηνο, της υλοποίησης των επιχειρησιακών στοιχείων κάθε εταιρίας και σε περίπτωση που διαπιστωθεί απόκλιση πάνω από 10%, τότε θα λαμβάνονται επιπρόσθετα μέτρα. Η κρατική επιδότηση δεν θα μπορεί να ξεπεράσει το 40% του λειτουργικού κόστους του ομίλου. 

    Σε ότι αφορά το προσωπικό, προβλέπεται η μετάταξη περίπου 1500 υπαλλήλων, από τους 11.850 εργαζόμενους που απασχολούνται σήμερα στις αστικές συγκοινωνίες. Παράλληλα, θα καταγγελθούν οι υπάρχουσες Συλλογικές Συμβάσεις εργασίας και θα καταρτιστούν νέες κατά το πρότυπο του ΟΣΕ με τους νέους φορείς. Στο σημείο αυτό ο κ. Ρέππας ανέφερε ότι το μισθολογικό κόστος αυτή τη στιγμή ανέρχεται στο 78%, έναντι του 65% που ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και έφερε παραδείγματα σύμφωνα με τα οποία το μέσο μισθολογικό κόστος για το Τραμ είναι 31.500 ευρώ το χρόνο και για τον ΗΣΑΠ 86.300 ευρώ το χρόνο.

    
 Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ

    

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 145


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.