Η Σπυριδούλα Μαργαρίτη στη Νάξο με στόχο την Ιατρική έδωσε Πανελλαδικές για δεύτερη φορά!

Δημοσίευση: 25.07.2020, 14:19
Τελευταία Ενημέρωση: 25.07.2020, 14:45

Η Σπυριδούλα Μαργαρίτη συγκέντρωσε κατά τη δεύτερη συμμετοχή της στις Πανελλαδικές 2020 την υψηλότερη βαθμολογία στη Νάξο, στο πεδίο επιστημών υγείας. Έδωσε για δεύτερη φορά, γιατί, όπως λέει στη συνέντευξη που παραχώρησε στη Δανάη Μαύρου, που δημοσιεύτηκε στις 20 Ιουλίου στην εφ. "Κυκλαδική", αν και το 2019 εισήχθη στην Κτηνιατρική, που είχε επιλέξει μετά την Ιατρική, σε μικρό χρονικό διάστημα από τη στιγμή που ξεκίνησε να παρακολουθεί τα μαθήματα στη Σχολή, πήρε την απόφαση να επαναλάβει τη σκληρή προσπάθεια της προετοιμασίας και να μην εγκαταλείψει το στόχο της να εισαχθεί στην Ιατρική και να ακολουθήσει ένα πεδίο, το οποίο από νωρίς κατά τα μαθητικά της χρόνια τράβηξε το ενδιαφέρον της. Είναι της Μικροβιολογίας και της Γενετικής...
Σπυριδούλα Μαργαρίτη (Φωτογραφία: Cyclades Voice)

Η Σπυριδούλα Μαργαρίτη έδωσε για δεύτερη φορά Πανελλαδικές και συγκέντρωσε 17.800 μόρια, την υψηλότερη βαθμολογία στη Νάξο.

Αναλυτικά, ανά εξεταζόμενο μάθημα η βαθμολογία της είναι:

Βιολογία: 19,8 (1η στις Κυκλάδες) – Χημεία: 18,6 (3η στις Κυκλάδες) - Φυσική: 19,5 (4η στις Κυκλάδες) – Έκθεση: 13,3

Για το βαθμό που πήρε στην Έκθεση, αναφέρει, πως ένας μαθητής ο οποίος έχει κουραστεί και έχει κοπιάσει για να γράψει καλά στα θετικά μαθήματα, θεωρεί, πως είναι είναι άδικο να στηρίζεται στην υποκειμενική κρίση των βαθμολογητών της Έκθεσης για το αν θα πετύχει το στόχο του.

Παράλληλα, πιστεύει ότι ήταν προετοιμασμένη για την Έκθεση όσο και για τα υπόλοιπα μαθήματα, αφού γνώριζε πως με το νέο σύστημα που ίσχυσε φέτος χωρίς συντελεστές βαρύτητας και τα 4 μαθήματα ήταν ισότιμα.

“Γνωρίζοντας αυτό δεν είχα το περιθώριο να μη σταθώ σε κάποιο μάθημα και να μη δώσω σε αυτό την ίδια σημασία που έδινα και στα υπόλοιπα. Είχα δώσει στην Έκθεση αρκετή βαρύτητα, ενώ παράλληλα φέτος έπεσε ένα θέμα που πραγματικά με άγγιξε αφού από παιδί και στη συνέχεια ως μαθήτρια διάβαζα πάρα πολλά βιβλία, λογοτεχνικά, φιλοσοφικά, ιστορικά, ακόμη και επιστημονικά. Δεν θεώρησα ότι ήμουν ανεπαρκής στο μάθημα της Έκθεσης. Όμως αυτό το μάθημα όσον αφορά τη βαθμολογία πιστεύω ότι στηρίζεται κυρίως στα υποκειμενικά κριτήρια του βαθμολογητή, ο οποίος πιθανόν να θεωρεί ότι η δική μου έκφραση δεν του ταιριάζει, ενώ σε έναν άλλο να άρεσε αυτό που έγραψα. Πιστεύω ότι στηρίζεται καθαρά στην τύχη αυτό το αποτέλεσμα. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι στηρίζεται στη δική μου ανεπάρκεια. Θεωρώ ότι είμαι ικανή να γράψω πολύ καλά και σε αυτό το μάθημα, όπως και στα υπόλοιπα. Το θέμα είχε να κάνει με τη φιλαναγνωσία και την ποίηση και πιστεύω πως ένας άριστος μαθητής, που από νωρίς έχει επιλέξει την ενασχόλησή του με τα γράμματα, δεν σταματάει ποτέ να διαβάζει. Είναι δε απορίας άξιο πως τόσοι υπεύθυνοι στο υπουργείο δεν έχουν αναρωτηθεί πώς είναι δυνατόν παιδιά που γράφουν επιστημονικά δοκίμια και γράφουν απαντήσεις ολόσωστες στα θετικά μαθήματα, δεν έχουν καλή σχέση με τη γλώσσα. Προσωπικά, δεν μπορώ να δεχτώ ότι ένας άνθρωπος που μπαίνει στην Ιατρική έχοντας πάρει ένα 14 ή 15 στην Έκθεση ότι δεν γνωρίζει καλά την ελληνική γλώσσα. Δεν είναι δυνατόν κάποιος που χειρίζεται πολύ καλά την επιστημονική γλώσσα να μη χειρίζεται το ίδιο καλά και τη νεοελληνική γλώσσα και το παρατηρούμε συχνά αυτόν τον καιρό που ακούμε πολλούς επιστήμονες να μιλούν λόγω του Covid-19. Πιστεύω πως πρέπει να υπάρξει κάποια αναθεώρηση στη διδασκαλία και στην εξέταση αυτού του μαθήματος και να υπάρχουν πιο αντικειμενικά κριτήρια στη βαθμολόγησή του”, αναφέρει η Σπυριδούλα Μαργαρίτη.

Στο ερώτημα αν θεωρεί με τη βαθμολογία που συγκέντρωσε φέτος ότι θα επιτύχει το στόχο της να εισαχθεί στην Ιατρική, η Σπυριδούλα Μαργαρίτη απαντά πως είναι διαφορετικός ο τρόπος που έχουν βγει τα αποτελέσματα, ενώ πολλοί σοβαροί αναλυτές μιλούν για αναδιαμόρφωση των βάσεων και πως οι περσινές βάσεις δεν θα έχουν καμία σχέση με τις περσινές γιατί πρόκειται για ένα διαφορετικό σύστημα που ίσχυε πολλά χρόνια πριν με τις δέσμες και επομένως είναι αδύνατη η σύγκριση της προηγούμενης με τη φετινή χρονιά.

Γιατί στην Ιατρική;

Η Σπυριδούλα Μαργαρίτη εκπλήσσει το συνομιλητή της όταν στο ερώτημα τι είναι αυτό που την κάνει να θέλει τόσο πολύ να εισαχθεί στην Ιατρική, απαντά, πως από μικρή ήταν παθιασμένη με τη μικροβιολογία. Εξηγεί πως έχοντας γονείς εκπαιδευτικούς από μικρή είχε επαφή με πολλά βιβλία, αλλά τα επιστημονικά βιβλία βιολογίας της τράβηξαν το ενδιαφέρον περισσότερο και ασχολήθηκε πάρα πολύ με το κομμάτι της μικροβιολογίας και της γενετικής και θεωρεί πως αυτός είναι ο λόγος που θέλει να εισαχθεί στην Ιατρική.

Παρά το πάθος με το οποίο μιλάει για την ιατρική επιστήμη και την προσήλωσή της σε αυτόν το στόχο, η Σπυριδούλα Μαργαρίτη δηλώνει πως σε περίπτωση που δεν εισαχθεί φέτος στην Ιατρική δεν θα δώσει ξανά Πανελλήνιες, ενώ αναφέρει πως έχει στο μυαλό της εναλλακτικές, όμως αυτή τη στιγμή πιστεύει πως θα καταφέρει το στόχο της και θα εισαχθεί στην Ιατρική.

Στους γονείς μου οφείλω το μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της επιτυχίας”

Η Σπυριδούλα Μαργαρίτη αποτιμώντας τη συμμετοχή της για δεύτερη φορά στις Πανελλαδικές, λέει πως ήταν ένας μεγάλος και δύσκολος αγώνας που απαιτούσε πάρα πολλή υπομονή, κουράγιο και ψυχραιμία και κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας και κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

Ακόμη, πιστεύει, ότι αν δεν έχεις την ψυχολογική στήριξη και το στήριγμα που είχε η ίδια από τους γονείς της και ιδιαίτερα από τη μητέρα της, έναν άνθρωπο που σου παρέχει όλα τα μέσα για πετύχεις το στόχο σου, δεν μπορείς να τα καταφέρεις.

“Αυτός ο δύσκολος αγώνας έγινε πιο εύκολος γιατί είχα πολύ υποστηρικτικούς γονείς, που με στήριζαν σε κάθε μου βήμα, σε κάθε μου επιλογή και τους οφείλω το μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της επιτυχίας”, τονίζει.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κ. Νίκη Μαργαρίτη”

Η Σπυριδούλα Μαργαρίτη, αναφέρεται ιδιαίτερα και στη βιοτεχνολόγο – εκπαιδευτικό - MSc, cPhD, Νίκη Μαργαρίτη, για την οποία λέει ότι υπήρξε το μεγαλύτερό της στήριγμα όσον αφορά τους καθηγητές της. Όπως αναφέρει της οφείλει ένα μεγάλο ευχαριστώ και είναι ευγνώμων γιατί τη βοήθησε όχι μόνο με το μάθημα της Βιολογίας, αλλά και για να βρει και τους καθηγητές που τη βοήθησαν στα υπόλοιπα μαθήματα, που ήταν άριστοι στο αντικείμενό τους και όπως διευκρινίζει ήταν εκτός Νάξου.

“Θα ήταν όμως σημαντικό να αναφερθεί ότι ορισμένοι από τους καθηγητές της προηγούμενής μου προσπάθειας υπήρξαν εριστικοί, πιεστικοί και υβριστικοί. Χειραγωγούσαν όσο περισσότερο μπορούσαν τους μαθητές τους και προκειμένου να καλύψουν τη δική τους άγνοια πάνω στο αντικείμενό τους κατέφευγαν στη διαβολή άλλων καθηγητών της Νάξου. Μάλιστα η αναξιότητά τους καταδεικνύεται τα 2 τελευταία έτη που η δυσκολία των θεμάτων δεν επιτρέπει στους μαθητές τους να αριστεύσουν”, προσθέτει η Σπυριδούλα Μαργαρίτη.

Όσο περισσότερο επιμένεις, σου δίνεται αυτό που ποθείς”

“Όταν έχεις κάποιο στόχο τον κυνηγάς με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, ιδιαίτερα όταν είσαι 18 χρονών έχεις όλη τη ζωή μπροστά σου γι αυτό. Η ζωή σου δεν αρχίζει ούτε τελειώνει με τις Πανελλήνιες. Έχεις πολλές εναλλακτικές . Πιστεύω, ότι η προσπάθεια της δεύτερης χρονιάς, πέρα από την ενδεχόμενη επιτυχία σου προσφέρει και μια παραπάνω ωριμότητα. Ένας άνθρωπος ο οποίος δεν τα παρατάει, δεν εγκαταλείπει τα όνειρά του και τους στόχους του, πιστεύω πως γίνεται ένας αγωνιστής, ένας άνθρωπος που κυνηγάει τη ζωή του και δεν αφήνεται στις καταστάσεις και στη μοίρα. Ένα παιδί που έχει ένα στόχο, πιστεύω πως πρέπει να ακολουθήσει τα όνειρά του. Όσο περισσότερο επιμένεις σου δίνεται αυτό που ποθείς, ιδιαίτερα όταν εργάζεσαι πάνω σε αυτό”, τονίζει καταλήγοντας η Σπυριδούλα Μαργαρίτη.

Δανάη Μαύρου

Newsroom Cyclades Voice

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 175


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.