Τι πρέπει να ξέρετε για να οργανώσετε καλοκαιρινές διακοπές χωρίς προβλήματα

Δημοσίευση: 06.07.2019, 16:36
Τελευταία Ενημέρωση: 06.07.2019, 21:01

Διανύουμε τους μήνες κατά τους οποίους οι περισσότεροι Έλληνες σχεδιάζουν και πραγματοποιούν τις καλοκαιρινές διακοπές τους. Η Ομοσπονδία Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (FedHATTA), με ανακοίνωσή της, ενημερώνει τους καταναλωτές για την ασφάλειά τους αλλά και για την επιτυχία στη διοργάνωση του ταξιδιού τους. Ποια τουριστικά γραφεία πρέπει να εμπιστεύεστε, τι πρέπει να γνωρίζετε όταν αγοράζετε ένα οργανωμένο ταξίδι (πακέτο) και άλλες χρήσιμες ενημερώσεις για να έχετε ένα επιτυχημένο και απολαυστικό ταξίδι χωρίς προβλήματα...
(Φωτογραφία: Cyclades Voice)
Bookmark and Share

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα πρέπει:

- Να εμπιστεύονται για τα ταξίδια, τις μετακινήσεις και τις online κρατήσεις τους μόνο τουριστικά γραφεία (συμβατικά ή ηλεκτρονικά) που λειτουργούν νόμιμα και διαθέτουν τη βεβαίωση συνδρομής των νομίμων προϋποθέσεων για τη λειτουργία τουριστικού γραφείου του υπουργείου Τουρισμού (σύμφωνα με τον Ν. 393/1976, όπως ισχύει). Έτσι, θα αποφύγουν δυσάρεστες εκπλήξεις από φυσικά ή νομικά πρόσωπα που λειτουργούν χωρίς τις απαιτούμενες άδειες, παράνομα στον χώρο, και δεν τους παρέχουν καμία προστασία.

- Να αναζητούν τον αριθμό ΜΗΤΕ αυτών των γραφείων, τον οποίο πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφουν στην ιστοσελίδα τους, σε όλες τις έντυπες και ηλεκτρονικές διαφημίσεις τους, στις συμβάσεις τους με τους καταναλωτές και στους γενικούς όρους τους για τη συμμετοχή σε οργανωμένα ταξίδια.

- Πρόσθετη εγγύηση για τους ταξιδιώτες είναι το τουριστικό γραφείο που θα επιλέξουν -είτε συμβατικό είτε ηλεκτρονικό- να ανήκει σε κάποια από τις ενώσεις τουριστικών γραφείων της χώρας. Θα πρέπει να αναζητούν το λογότυπο των αυτών των ενώσεων στην ιστοσελίδα ή στα έντυπά τους.

- Όταν ο καταναλωτής αγοράζει ένα οργανωμένο ταξίδι (πακέτο) από τουριστικό γραφείο, να έχει οπωσδήποτε υπόψη του ότι:

1. Αφού διαβάσει με προσοχή τους όρους συμμετοχής, θα πρέπει να υπογράψει σχετική σύμβαση με το γραφείο, η οποία θα περιέχει τα στοιχεία του ταξιδιού και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του ταξιδιώτη, καθώς και του τουριστικού γραφείου, κάτι που είναι υποχρεωτικό από τη νομοθεσία.

2. Θα πρέπει να παραλάβει αντίγραφο της σύμβασης και την απόδειξη παροχής υπηρεσιών.

3. Το ταξίδι του θα πρέπει να είναι οπωσδήποτε ασφαλισμένο για αστική επαγγελματική ευθύνη του τουριστικού γραφείου-διοργανωτή, όπως προβλέπεται από το ΠΔ 7/2008, ενώ ο ίδιος ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει και πρόσθετη προαιρετική ταξιδιωτική ασφάλιση, που θα καλύπτει τα έξοδα σε περίπτωση ατυχήματος ή ασθένειάς του, ενδεχομένως και την περίπτωση που τυχόν υποχρεωθεί να ακυρώσει το ταξίδι για δικό του λόγο.

4. Ειδικά όταν ο καταναλωτής αγοράζει μόνο αεροπορικά ή ακτοπλοϊκά εισιτήρια και όχι οργανωμένο ταξίδι θα πρέπει να φροντίζει, μόλις καταβάλλει το τίμημα των εισιτηρίων, να παραλαμβάνει αμέσως τα εισιτήρια.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.