Προ των πυλών ο διαγωνισμός για την παραχώρηση 23 περιφερειακών αεροδρομίων

Δημοσίευση: 03.07.2022, 13:08
Τελευταία Ενημέρωση: 03.07.2022, 13:27

Θέμα χρόνου είναι η έναρξη του διαγωνισμού για την παραχώρηση του αεροδρομίου Καλαμάτας, ενώ ένας ακόμη διαγωνισμός φαίνεται πως θα τρέξει για τα υπόλοιπα 22 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας που παραμένουν κρατικά και μεταξύ αυτών είναι και τέσσερα αεροδρόμια των Κυκλάδων, της Μήλου, της Νάξου, της Πάρου και της Σύρου . Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου, Γρηγόρης Δημητριάδης, μιλώντας για το πλάνο αξιοποίησής τους στο γενικότερο πλάνο μέχρι το 2024, αποκάλυψε πως οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί και τώρα απομένει η τελική απόφαση...
(Φωτογραφία: Cyclades Voice)

Ο κ. Δημητριάδης χαρακτήρισε την αξιοποίησή τους ως ζήτημα συνολική περιφερειακής ανάπτυξης. Προς το παρόν, όπως αναφέρει το ypodomes.com, οι σύμβουλοι “παίζουν” με σενάρια προκειμένου να επιλεγεί η βέλτιστη λύση που θα οδηγήσει στον περίφημο διαγωνισμό για τα 22 από τα 23 περιφερειακά αεροδρόμια.

Τα αεροδρόμια

Στα 22 αεροδρόμια τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει ξεχωρίσει αυτό της Πάρου. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως ενώ ολοκληρώθηκε το 2018 το πρώτο έργο αναβάθμισης για το πεδίο ελιγμών, υπήρξε μια δωρεά για την επέκταση του αεροσταθμού,πρόσφατα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχώρησε σε μια δεύτερη εργολαβία για τον αεροσταθμό και άλλους χώρους.

Τα υπόλοιπα είναι τα αεροδρόμια στις περιοχές: Αγχίαλος, Αλεξανδρούπολης, Άραξος, Αστυπάλαιας, Ικαρίας, Ιωάννινα, Κάλυμνος, Κάρπαθος, Κάσος, Καστελλόριζο, Καστοριά, Κοζάνη, Κύθηρα, Λέρος, Λήμνος, Μήλος, Νάξος, Σητεία, Σκύρος, Σύρος και Χίος.

Ενδιαφέρουσες περιπτώσεις είναι και το αεροδρόμιο Ιωαννίνων που έχει δείξει κάποια δυναμική τα τελευταία χρόνια αλλά και εκείνο της Μήλου και της Νάξου λόγω του αυξανόμενου τουριστικού ρεύματος

Η τελική απόφαση που θα κρίνει αν τελικά έχουμε έναν ενιαίο διαγωνισμό θα έχει να κάνει με το γεγονός αν θα κληθούν τα πιο εμπορικά αεροδρόμια να καλύψουν τα υπόλοιπα που έχουν κίνηση για μικρό διάστημα του έτους ή εκτελούν ελάχιστες πτήσεις ετησίως.

Προς το παρόν το επικρατέστερο σενάριο είναι ότι δεν θα σπάσουν σε διαφορετικές συστάδες, όπως μέχρι πρόσφατα διαφαινόταν, αλλά θα βγουν όλα μαζί σε μία ενιαία διαγωνιστική διαδικασία παραχώρησης. Όπως εξηγήθηκε, αυτό προκρίνεται προκειμένου να μην δημιουργηθούν γκρουπ διαφορετικών ταχυτήτων, με αποτέλεσμα οι πιο αδύναμοι εμπορικά αερολιμένες να μείνουν στα αζήτητα.

Newsroom Cyclades Voice

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 117


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.