Σύγχρονη Κεραμική: Με θέα την Κέρο - Εγκατάσταση και Έκθεση στο Άνω Κουφονήσι, 29 Απριλίου - 09 Μαΐου 2022

Δημοσίευση: 09.05.2022, 20:23
Τελευταία Ενημέρωση: 09.05.2022, 20:38

Με αφετηρία την πολιτιστική κληρονομιά των μικρών Κυκλάδων και των πρόσφατων αρχαιολογικών ανακαλύψεων στα νησιά Κέρος και Δασκαλιό το Sealed Earth Ceramic Art Studio and Gallery προτείνει τη δημιουργία μιας εικαστικής εγκατάστασης φτιαγμένης από φυσικά υλικά που χρησιμοποιούνται στην Ελλάδα εδώ και χιλιάδες χρόνια, που θα επικοινωνεί με την κληρονομιά και την ιστορία της Κέρου και του Δασκαλιού αλλά και της ευρύτερης περιοχής των Κουφονησίων και θα ενισχύσει την πολιτιστική δραστηριότητα του νησιού...

Κατά τη διάρκεια αυτού του δεκαήμερου πρότζεκτ στο Άνω Κουφονήσι, οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες πειραματίστηκαν και θα δούλεψαν με έμπνευση την ιστορία, τα αρχαιολογικά ευρήματα και το χρόνο που πέρασαν στο νησί.

Η έμπνευση από την περιοχή και την ιστορία της θα τους συνοδεύσει κατά τη διάρκεια όλης της παραμονής τους στο νησί και θα έχει κύριο ρόλο στην επιρροή των δημιουργιών τους.

Παράλληλα προτείνεται η δημιουργία ενός πολιτιστικού μονοπατιού με αφετηρία το λιμάνι προς όλο το δίκτυο αξιοθέατων του νησιού με μικρά αγγεία και γλυπτά αντικείμενα καθώς και street art που θα τοποθετηθούν σε σημεία ενδιαφέροντος, για την καλοκαιρινή σεζόν 2022, καθώς και η δημιουργία μιας σειράς σεμιναρίων για τους κατοίκους του νησιού, ώστε να έρθουν σε επαφή και οι ίδιοι με το υλικό του πηλού και τις διαδικασίες της κεραμικής.

Η διαδικασία της παραμονής των καλλιτεχνών στο νησί θα καταγραφεί φωτογραφικά με σκοπό την δημιουργία ενός οδοιπορικού βίντεο που θα παρουσιαστεί στο κοινό και μέσα από διάφορες πλατφόρμες και ιστοσελίδες.

Το πρότζεκτ έχει την στήριξη της τοπικής κοινωνίας και των τοπικών παραγόντων που είναι διατεθειμένοι να βοηθήσουν στην τοποθέτηση των γλυπτών στα σημεία ενδιαφέροντος αλλά και να συνδράμουν με οποιονδήποτε τρόπο στο εγχείρημα.

ΤΟ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

— Προσκλήθηκαν στα Κουφονήσια 10-15 καταξιωμένοι καλλιτέχνες για χρονικό διάστημα 10 ημερών (29/4/2022 - 9/5/2022).
— Κατά την παραμονή τους θα μυηθούν και θα ανακαλύψουν σε βάθος την ιστορία και τις παραδόσεις της περιοχής και τα δρώμενα που έλαβαν μέρος στο Δασκαλιό, την Κέρο και τα Κουφονήσια κατά την αρχαιότητα.
— Οι καλλιτέχνες θα δημιουργήσουν έργα για μια εικαστική εγκατάσταση με κεραμικά έργα και street art τα οποία διασκορπιστούν στις διαδρομές των τοπικών μονοπατιών με σκοπό να φιλοτεχνηθεί ο χάρτης του νησιού. Τα έργα αυτά θα έχουν επιρροή από το όνομα, τη θέση ή την ιστορία αντίστοιχα με τα αξιοθέατα στα οποία θα τοποθετηθούν.
— Θα δημιουργηθεί ένας πολιτιστικός χάρτης του νησιού μέσω του οποίου οι επισκέπτες της καλοκαιρινής περιόδου 2022 αλλά και οι ντόπιοι θα μπορούν να γνωρίσουν τα μονοπάτια προς τα τοπικά αξιοθέατα ενώ θα ανακαλύπτουν τα έργα τέχνης.
— Θα δημιουργηθούν QR Codes για κάθε αντικείμενο στο πολιτιστικό χάρτη που θα περιλαμβάνουν την περιγραφή και τη διαδικασία δημιουργίας κάθε έργου.
— Η όλη παραμονή των καλλιτεχνών στο νησί θα καταγραφεί φωτογραφικά - από τις επισκέψεις στους αρχαιολογικούς χώρους, τη διαδικασία της δημιουργίας στο νησί και τα εργαστήρια - με σκοπό την δημιουργία ενός φωτογραφικού οδοιπορικού προς διάθεση στο πολιτιστικό κέντρο του Κουφονησίου ενώ θα παρουσιαστεί και σε διάφορες πλατφόρμες και ιστοσελίδες.
— Ο χώρος του εργαστηρίου θα είναι ανοιχτός στους κατοίκους του νησιού για να τον επισκεφτούν και να δουν από κοντά τη διαδικασία και την καλλιτεχνική πρακτική των συμμετεχόντων καλλιτεχνών.
— Θα δημιουργηθεί μια σειρά τριών τρίωρων σεμιναρίων για τους κατοίκους του νησιού, με θέματα «Φτιάξε το δικό σου κυκλαδικό παιχνίδι», «Offerings – Κεραμικό μπώλ» και «Ζωγραφική πάνω σε πλακάκι», ώστε να έρθουν σε επαφή και οι ίδιοι με το υλικό του πηλού και τις διαδικασίες της κεραμικής.

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ - ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

— Τα Κουφονήσια θα υιοθετήσουν μια νέα πολιτιστική ταυτότητα.
— Η τοπική κοινωνία θα έρθει σε επαφή με νέες δημιουργικές επιρροές και δράσεις.
— Οι καλοκαιρινοί επισκέπτες και οι ντόπιοι θα έχουν ένα δημιουργικό τρόπο εξερεύνησης του νησιού που θα συνδυάζει τα τοπικά αξιοθέατα και τον πολιτισμό.
— Θα ξεκινήσει μια πολιτιστική παράδοση για την τοπική κοινωνία του Κουφονησίου με ετήσια καλλιτεχνικά πρότζεκτ που θα προσελκύουν μια νέα ομάδα επισκεπτών.
— Το νησί θα περιλαμβάνει πλέον στα αξιοθέατα του ένα μοναδικό κομμάτι δημόσιου έργου τέχνης που αντικατοπτρίζει την κληρονομιά του και μια διαδραστική δραστηριότητα, μέσω της οποίας οι επισκέπτες θα μπορούν να εξερευνήσουν τα μονοπάτια του νησιού και να ανακαλύψουν σύγχρονα κεραμικά αντικείμενα.
— Θα ευαισθητοποιηθεί το κοινό για την Κυκλαδική Αρχαιολογική κληρονομιά.
— Εθνική τηλεοπτική κάλυψη και παρουσία σε ΜΜΕ.
— Εδραίωση του Κουφονησίου ως ενός καλοκαιρινού προορισμού με καλλιτεχνική δράση και δρώμενα.
— Δημιουργία νέας πηγής εσόδων για την τοπική κοινωνία.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ

Ο Νίκος Αθανασόπουλος (Niklas) μεγάλωσε με ένα μολύβι στο αριστερό και ένα κατσαβίδι στο δεξί χέρι. Ένας μηχανολόγος μηχανικός, που ήθελε να ασχοληθεί με την τέχνη και για αυτό ακολούθησε M.Sc. στον Σχεδιασμό Προϊόντων και Συστημάτων. Όταν ήρθε σε επαφή με την τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης, αποφάσισε να εξερευνήσει την οπτική διάλεκτο που δημιουργείται από τις αλλεπάλληλες στρώσεις υλικού, την αλληλεπίδραση που δημιουργείται μέσω της απτικής αντίληψης ενός αντικειμένου και τη δυνατότητα δημιουργίας ενός
αποκεντρωμένου συστήματος παραγωγής. Τα κεραμικά του είναι αναγνωρίσιμα για την έντονη γλυπτική τους ποιότητα και την έμφαση στη φόρμα. Τα σχήματα των αντικειμένων του δημιουργούνται ψηφιακά και υλοποιούνται μέσω 3D printer.. Έχει αναπτύξει αυτή τη διαδικασία εργασίας από ενδιαφέρον για τn γλυπτική σε περιβάλλον Εικονικής Πραγματικότητας και την
εξερεύνηση του απροσδιόριστου ορίου μεταξύ της παρέμβασης του χεριού του καλλιτέχνη και  της παρέμβασης της μηχανής.

Ο Ηλίας Χριστόπουλος γεννήθηκε στην Καλαμάτα το 1976. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κεραμικής με την Ηρώ-Μυρτώ Μαγγανάρη και τον Saimon Hill και είναι μέλος του Επιμελητηρίου Καλών Τεχνών Ελλάδος και της Διεθνούς Ακαδημίας Κεραμικής (IAC). Είναι ιδρυτικό μέλος του Ομίλου Trace Tiles (2011) και έχει διδάξει κεραμική στα καλλιτεχνικά εργαστήρια της ΔΕΠΑ στην Πάτρα, την Καλαμάτα και την Κυπαρισσία, στον Σύλλογο Αλκυονών στη Ναύπακτο το 2006 και στο Εικαστικό Στέκι Καλαμάτας. Από το 1998 συμμετέχει στις Πανελλήνιες Εκθέσεις Κεραμικής Τέχνης και έχει κερδίσει 3ο βραβείο (2001), 3ο βραβείο (2006), 2ο βραβείο (2008 και 2010), 1ο έπαινο (2012), 1ο έπαινο (2014), 1ο έπαινο ( 2014) και αρκετούς άλλους τίτλους σε αρκετές εκθέσεις σε όλη την Ελλάδα. Έχει συμμετάσχει σε 15 Διεθνείς Διαγωνιστικές Εκθέσεις (Αυστρία, Γαλλία, Δανία, Ισπανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Ουγγαρία, Σλοβενία, Κίνα) και σε ομαδικές και ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έργα του βρίσκονται στις ιδιωτικές συλλογές του Δήμου Αμαρουσίου, Μουσείο Κεραμικής Βασιλείου, Ανετόπουλου (Βόλος), 3rd International Triennial of Silicate Arts (Kecskemét, Ουγγαρία), και 2nd International Ceramic Triennial UNICUM 2012 (Maribor, Σλοβενία), Mino Museum (Ιαπωνία) και το Μουσείο Κεραμικής στο Πεκίνο.

Η Μάρα Δεσύπρη γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα, και ήταν ένα από τα μοντέλα που κυριάρχησαν την ελληνική μόδα μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '90. Μετά από χρόνια που ήταν και η ίδια μούσα, η Μάρα αποφάσισε να κοιτάξει προς τα έξω και να απαθανατίσει τον κόσμο όπως τον έβλεπε μέσα από τον φακό της φωτογραφικής της μηχανής και έτσι ξεκίνησε μια παθιασμένη σχέση με τη φωτογραφία. Για περισσότερα από 20 χρόνια τώρα, έχει αναδειχθεί ως μία από τις καλύτερες φωτογράφους μόδας στην Ελλάδα, μέσω της μοναδικής της απεικόνισης γυναικών με δυνατό και τολμηρό τρόπο. Έχει συνεργαστεί με τις ελληνικές εκδόσεις Votre Beaute, Vogue, Elle, Marie Claire, L'Officiel, Esquire, Playboy και In Style και έχει επίσης δουλέψει για τις ινδικές εκδόσεις Vogue, Elle, Marie Claire, Harper's Bazaar και GQ. Οι διεθνείς συνεργασίες της περιλαμβάνουν τα περιοδικά Dapper Dan και Shoen. Το 2007 κυκλοφόρησε το έργο της στο βιβλίο «Self-Portrait». Το 2012 παρουσίασε την «Random», την πρώτη της ατομική έκθεση στην Αθήνα.

Ο Σωτήρης Φωκέας «Soteur» είναι ένας πολυσχιδής καλλιτέχνης, γεννημένος και μεγαλωμένος στην Αθήνα. Αποφοίτησε από την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθηνών (ΑΣΚΤ) το 2013 και από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Καλών Τεχνών της ΑΣΚΤ το 2020. Η δουλειά του περιστρέφεται γύρω από την τέχνη του δρόμου, την εννοιολογική τέχνη, τις εγκαταστάσεις και την περφόρμανς. Στον πυρήνα του, ήταν πάντα το δίπολο μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου χώρου, με τον όρο δημόσιο να είναι είτε οι δρόμοι είτε το διαδίκτυο μέσω των social media. Όταν δεν δημιουργεί, προσπαθεί πολύ σκληρά να γίνει influencer μέσω του λογαριασμού του στο Instagram ή δημιουργώντας memes. Από το 2011 έχει λάβει μέρος σε πολυάριθμες ατομικές
και ομαδικές εκθέσεις και pop-up εκθέσεις, όπως το ART BY THE METER – SOTEUR X MARIKA Pop Up Show, Marika, Αθήνα (2021), “WHY HAVE A SOLO SHOW WHEN YOU CAN HAVE 2 ?”, ISOGIO Art Space, Αθήνα (2019), “HOME IS WHERE MY MARKERS ARE”, ISOGIO Art Space, Αθήνα (2019), “GET IT? GET IT? GET IT?” Kroma One Off 005: Σωτήρης Φωκέας, Πολιτιστικό Κέντρο Romantso, Αθήνα (2018), «We are your friends», Romantso, Αθήνα (2022), «Find your inner Iris» (Iris Apfel X H&M), Breeder Gallery, Αθήνα (2022 ), «#Projectpiato», Μουσείο Μπενάκη, Αθήνα (2021), «Art Athina Virtual 2021» με τη Sealed Earth Gallery, «A donkey, a planet and a crocodile», TwoThirds Project Space, Αθήνα (2021), «Sketchbook 4 Human Rights», The Project Gallery, Αθήνα (2021), «Rooftop Jam», Dexameni Project, Πάτρα (2021), «EMERGEncy», Sealed Earth, Αθήνα (2021).

Ο Andrew Hazewinkel (γεν. 1965, Μελβούρνη) κατασκευάζει γλυπτά, φωτογραφίες, εγκαταστάσεις και έργα κινούμενων εικόνων. Συχνά δουλεύει με συλλογές μουσείων και αρχειακό υλικό ενώ η προσέγγισή του στο παλίμψηστο της ιστορίας ποικίλλει. Μερικές φορές είναι ένας (ανα)αφηγητής, μερικές φορές κλέφτης και μερικές φορές ένας “κατεργάρης” στο βασίλειο των γεγονότων. Δουλεύοντας τόσο με επίσημες όσο και περιθωριοποιημένες καταγραφές του παρελθόντος, τα έργα του (ξανα)αφηγούνται τις ιστορίες που αποτυπώθηκαν μέσα στα αντικείμενα ως τρόπο απελευθέρωσης των αντικειμένων από τον εγκλεισμό τους μέσα σε
συγκεκριμένες ιστορίες, χαλαρώνοντας έτσι επαρκώς τους δεσμούς τους με το παρελθόν και αναδεικνύοντας τη συνάφειά τους μέσα το βασίλειο του τώρα. Έχει λάβει μέρος σε πολλά διεθνή projects και εκθέσεις όπως «Rushing Air Flooding Light», Sumer Contemporary (2020), «What The Sea Never Told», Mornington Peninsula Regional Gallery (2018), «Before the Age of Museum», Ingle Hall Hobart (2018), «Fugitive Mirror with the Marshall Collection», The British School at Rome (2010), «The National 2019: New Australian Art», Γκαλερί Τέχνης της Νέας Νότιας Ουαλίας, «Freshwater», Shepparton Art Museum (2017 ), «Repetition», Boghossian Foundation Villa Empain Brussels (2016), «Over You / You 31st Ljubljana Biennial of Graphic Art», Σλοβενία (2015). Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

Η Χαρούλα Κοροπούλη είναι κεραμίστρια και στενή συνεργάτιδα του Ηλία Χριστόπουλου. Είναι ιδρύτρια του Συλλόγου Κεραμεών Ίχνη. Σε συνεργασία με τον Η. Χριστόπουλο έχει συμμετάσχει σε πολλά συμπόσια και ομαδικές εκθέσεις σύγχρονης κεραμικής τέχνης, κυρίως στα αρχαιολογικά μουσεία των Δελφών, της Πάτρας και της Μεσσηνίας. Έχει συμμετάσχει στην 49η, 50η, 52η και 59η Πανελλήνια Έκθεση Κεραμικής Τέχνης (Πρώτο Βραβείο στην 52η, Έπαινος στην 59η), στην Έκθεση Σύγχρονης Κεραμικής (Αθήνα 2012), στην Ομαδική έκθεση Κεραμέων Ίχνη (Πάτρα 2012), στην 8η Διεθνή Biennale Κεραμικής (Kapfenberg, Αυστρία), στην Ομαδική Έκθεση Κεραμικής «Ceramists Traces, the beginning» (Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών, 2014), στην Ομαδική Έκθεση Κεραμικής στο πλαίσιο του Συμποσίου Βυζαντινής Κεραμικής, στην Ομαδική Έκθεση Κεραμικής (Exodus, Αθήνα), στη Διεθνή Μπιενάλε Κεραμικής 2016 στη Λετονία, στην Ομαδική Έκθεση Κεραμικής «Δυαδικότητα» (Καρδαμύλη και Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών), στη Διεθνή Ομαδική Έκθεση Κεραμικής «Δελφοί» (Αρχαιολογικό Μουσείο Δελφών, 2017), στην Έκθεση «Μικρογραφίες» (Παλαιά Καρδαμύλη 2018), στη 14η Διεθνή Έκθεση Κεραμικής (Manises, Ισπανία 2019), στην 6η Έκθεση Κεραμικής (Αρχαιολογικό Μουσείο Ολυμπίας 2021) και τη Ομαδική Έκθεση Κεραμικής «Μελανά» (Αθήνα, 2021). Από το 2013 διατηρεί εργαστήριο κεραμικής στην Πάτρα και είναι μέλος της Ομάδας Κεραμέων Ίχνη.

Η Νάσια Παυλίδου ζει στην Αθήνα και αποφοίτησε από την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθηνών (ΑΣΚΤ) το 2021. Στο πλαίσιο των σπουδών της, εκπαιδεύτηκε στο τμήμα γλυπτικής με υλικά όπως μάρμαρο, γύψος, ξύλο και πηλός. Ως φοιτήτρια Erasmus στο Wroclaw της Πολωνίας, ασχολήθηκε σε βάθος με τα κεραμικά και τις πορσελάνες και από τότε, η κεραμική έγινε το πάθος της. Εμπνευσμένη από τα ζωντανά πλάσματα της φύσης και χρησιμοποιώντας το τραπέζι ως αντικείμενο της καθημερινής ζωής που συνδέει τους ανθρώπους, δημιουργεί ένα τοτεμικό γλυπτό για να αναπαραστήσει τον αφηγητή αυτής της σύνδεσης. Είναι ενεργό μέλος του Sealed Earth από τον Οκτώβριο του 2020.

Η Άννυ Ρήγα είναι ζωγράφος, απόφοιτος του Πανεπιστημίου Falmouth, που εναρμονίζει στο έργο της το περιεχόμενο του otherworld - ένα μέρος γεμάτο φύση, αστέρια και μαγεία… με μια πιο θεμελιωμένη ρεαλιστική κοσμοθεωρία, για να δημιουργήσει αινιγματικά οράματα. Έχει λάβει μέρος σε πολλές εκθέσεις, όπως The Raw Cases, Werkwarenhuis (Den Bosch, Ολλανδία 2021), My Fault (Bilderdijk, Den Bosch, Ολλανδία 2020), FIBER Festival (De Brakke Grond, Άμστερνταμ, Ολλανδία 2020), Urban Facelift, Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας (Αθήνα, Ελλάδα 2019), The Power of Art (DES, Αθήνα, Ελλάδα 2019), Happiness Project (DES, Αθήνα, Ελλάδα 2018).

Η Λουκία Θωμοπούλου είναι κεραμίστρια, καλλιτέχνης, δασκάλα με χρόνια εμπειρίας στον τομέα της πληροφορικής και του software. Για εκείνη, το όνομά της αντιπροσωπεύει όλες τις πτυχές της προσωπικότητάς της, τα ενδιαφέροντά της και την πολύπλευρη προσέγγισή της σε όλα τα έργα της. Γι' αυτό προτιμά να τη λένε απλά Λουκία. Μέσα από τα κεραμικά της γλυπτά, η Λουκία εξερευνά τα ενδιαφέροντά της για τη γεωμετρία, την ιστορία και τη φύση. Δημιουργεί επίσης φωτιστικά που συνθέτει από τα απομεινάρια πηλού των άλλων έργων της. Οι φόρμες και τα σχήματα της δουλειάς της χαρακτηρίζονται από τα καθαρά κοψίματα ή τις τέλειες καμπυλότητες τους. Η χημεία και η τεχνολογία των κεραμικών είναι οι παιδικές χαρές της. Είναι η ιδρύτρια και η καρδιά του Sealed Earth Ceramic Studio and Gallery.

Ο Γιώργος Βαβάτσης γεννήθηκε το 1974 στη Θεσσαλονίκη, όπου ζει και εργάζεται σήμερα. Ίδρυσε το πρώτο του στούντιο κεραμικής το 2000, όπου εξερεύνησε όσο το δυνατόν περισσότερες πτυχές της κεραμικής τέχνης, για περισσότερα από 20 χρόνια. Έχει πειραματιστεί με διάφορους τύπους πηλού, γυαλιά και φυσικές πρώτες ύλες. Σήμερα διευθύνει τη γκαλερί σύγχρονης κεραμικής «6 exi» στη Θεσσαλονίκη, τη «Hakah Ceramics Design Production», μια παραγωγική μονάδα με επίκεντρο τα επιτραπέζια σκεύη και το προσωπικό του στούντιο όπου δημιουργεί τη δική του κεραμική. Είναι μέλος της Διεθνούς Ακαδημίας Κεραμικής.

Η Λεώνη Γιαγδζόγλου είναι εικαστικός με έδρα την Αθήνα. Τα τελευταία δώδεκα χρόνια, έχει αφιερώσει την πρακτική της στην κεραμική τέχνη, καθώς συνδυάζει τα δύο βασικά στοιχεία των καλλιτεχνικών της τρόπων έκφρασης, το σχέδιο και τη ζωγραφική. Έχει πάρει μέρος σε τρεις ατομικές εκθέσεις: My self as a room στο DEPAM, Μύκονος το 2017, Objects born not made στο KARYBU, Τήνος το 2019 and Narratives from ceramic makes στην Art Appel gallery το 2020. Η Λεώνη έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις όπως η CERAMIC AGAIN στο Hermes, Just Art στο Showroom10, When Law going pop(!)_Project {Just/Art} στο Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Αθηνών και EMERGEncy στο Sealed Earth. Έκανε τα πρώτα της επαγγελματικά βήματα στην Κολωνία της Γερμανίας (1995-1999), όπου συμμετείχε στην ίδρυση της MILK Design GmbH, μιας εταιρείας branding που σύντομα γνώρισε μεγάλη επιτυχία, προσελκύοντας έναν αριθμό πελατών. Με την επιστροφή της στην Ελλάδα, συνίδρυσε την MILK στην Αθήνα της οποίας ήταν μέχρι πολύ πρόσφατα creative director.

Ο Γιάννης Ζώης κατέχει την τέχνη της κεραμικής, καθώς θα την χαρακτήριζε σαν την κοινή ελληνική γλώσσα. Στο εργαστήριό του στην Αθήνα, ο κεραμίστας εξερευνά τα όρια της τέχνης του, αναζητώντας τις μορφές που επικοινωνούν με τον πιο απλό τρόπο. Τα αντικείμενα που δημιουργεί υπογραμμίζουν την πραγματική ουσία του σχήματος. Σχεδιάζει καθημερινά αντικείμενα όπως σετ τσαγιέρας, μπολ, βάζα, ακόμα και φωτιστικά. Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και από το 2014 έχει στούντιο κεραμικής στο Κουκάκι. Μεταξύ των ετών 2010 και 2012 φοίτησε στην σχολή κεραμικής της Νίκαιας. Στη συνέχεια συνέχισε την εκπαίδευσή του παρακολουθώντας σεμινάρια με τον Κώστα Ταρκάση και τον Μένανδρο Παπαδόπουλο. Από το 2011 έχει συμμετάσχει σε πολλές ομαδικές εκθέσεις. Έχει σχεδιάσει αποκλειστικά κεραμικά σετ για το Πωλητήριο του Μουσείου Μπενάκη.

Newsroom Cyclades Voice

Δείτε επίσης

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 99


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.