Διαδικτυακό εργαστήριο: Τουρισμός με(τά?) την Covid-19, στο πλαίσιο του έργου Wintermed

Δημοσίευση: 07.06.2021, 14:22
Τελευταία Ενημέρωση: 07.06.2021, 14:32

H Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και η ΕΟΕΣ Εύξεινη Πόλη, διοργανώνουν μία σειρά εργαστηρίων για τους επαγγελματίες του τουρισμού με τη συγχρηματοδότηση του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Interreg MED. Διαδικτυακό εργαστήριο με θέμα: Τουρισμός με(τά?) τον COVID19 στο πλαίσιο του έργου Wintermed, 9 Ιουνίου 2021. Ώρες διεξαγωγής 11πμ - 2μμ. Τα εργαστήρια στοχεύουν στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων των στελεχών του Τουρισμού που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης...
(Φωτογραφία: Cyclades Voice)

Το WINTER MED προωθεί τη μετάβαση από τον τουρισμό των 3S (Sea-Sun-Sand) των νησιωτικών τουριστικών προορισμών κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε μια εναλλακτική και βιώσιμη χρήση αυτών των περιοχών κατά τη διάρκεια όλου του χρόνου, παρέχοντας τα εργαλεία για την αλλαγή και την αναβάθμιση ενός από τους τομείς κλειδιά της περιοχής της Μεσογείου.
Ο κύριος στόχος του έργου είναι η εφαρμογή ολοκληρωμένων διακρατικών στρατηγικών για την ανάπτυξη βιώσιμου και υπεύθυνου τουρισμού καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους στους νησιωτικούς προορισμούς της Μεσογείου, μέσω  κοινού σχεδιασμού και συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκόμενων περιοχών.

Εισηγητές: Άννα Ζαρκάδα (ΟΠΑ), Γιώργος Πανηγυράκης, (ΟΠΑ & ΤεΠαΚ), Γεωργία Ζούνη (ΠαΠει & ΕΑΠ), Veronika Virág Géra (ΕΑΠ), Μαρία Αλεμπάκη, Ινστιτούτο Αγροτικής Οικονομίας και Κοινωνιολογίας (ΙΝΑΓΡΟΚ) του Ελληνικού Γεωργικού Οργανισμού (ΕΛ.Γ.Ο.) - "ΔΗΜΗΤΡΑ", Μελίνα Παπαδοπούλου (ΤεΠαΚ), Βασιλική Μαρκάκη (Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης & ΤεΠαΚ), Αναστάσιος Πανόπουλος (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας)

Θεματολογία
    • Οικονομική, Κοινωνική και Περιβαλλοντική αειφορία στον Τουρισμό 

• Δημιουργικότητα, Κριτική Σκέψη και Σχεδιαστικός Ιδεασμός
        ◦ Διαχείριση ενάλιας πολιτιστικής κληρονομιάς
        ◦ Μουσεία, πωλητήρια, και μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα: ποιοτικά τουριστικά προϊόντα για όλο το χρόνο
        ◦ Ψηφιακές Δημόσιες Σχέσεις και προβολή τουριστικών προϊόντων και φορέων

    • Τουριστικό μάρκετινγκ για τον 21ο αιώνα
        ◦ Ασημένιος Τουρισμός: ποιος είναι ο επισκέπτης τρίτης ηλικίας, τι θέλει και γιατί ταξιδεύει
        ◦ Οινοτουρισμός: κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας
        ◦ Διαχείριση της εμπειρίας των πελατών και των σχέσεων μαζί τους

    • Στρατηγική Διαχείριση Ανθρώπινου Κεφαλαίου και εσωτερικό μάρκετινγκ σε περιβάλλον VUCA (ευμετάβλητο, αβέβαιο, περίπλοκο, αβέβαιο).

Η συμμετοχή στα εργαστήρια είναι ΔΩΡΕΑΝ, για την εγγραφή σας επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της Αναπτυξιακής Εταιρείας ΠΝΑ www.readsa.gr

Newsroom Cyclades Voice

Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Παρακαλώ γράψτε το νούμερο που βλέπετε παρακάτω στο πεδίο 148


Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.