Σαντορίνη: "Άγνωστο πότε θα επισκευαστεί ο προβλήτας του Αθηνιού - Με διαδικασία "fast-track" η μαρίνα στο Μονόλιθο"

Δημοσίευση: 13.01.2018, 13:30
Τελευταία Ενημέρωση: 13.01.2018, 16:55

Στην επικείμενη δημοπράτηση του έργου επισκευής του προβλήτα στο λιμάνι Αθηνιού στη Σαντορίνη από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μετά την ολοκλήρωση των απαιτούμενων μελετών που είχε αναθέσει αμέσως μετά τις σπηλαιώσεις που διαπιστώθηκαν προ διετίας, αναφέρθηκε ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας, Ηλίας Πελέκης, μιλώντας στον Aegean Voice 107,5 στην εκπομπή "Εκατέρωθεν" με τη Δανάη Μαύρου. Όπως σημείωσε το υπουργείο είχε εντάξει στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων για το έργο ποσό 8.400.000 ευρώ και αναμένει τον τεχνικό φάκελο ώστε να προβεί στη δημοπράτησή του...
Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας, Ηλίας Πελέκης
Bookmark and Share

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα είναι αναθέτουσα και προϊσταμένη αρχή του έργου, ενώ επιβλέπουσα αρχή θα είναι η ειδική υπηρεσία δημοσίων έργων και θα δημιουργηθεί ένας νέος προβλήτας μήκους 200μ περίπου με δυνατότητα ταυτόχρονου ελλιμενισμού 4 σύγχρονων πλοίων, ενώ παραμένει αποκλεισμένο τμήμα του προβλήτα μήκος 65 μέτρων που είχε πάρει κλίση και είχε κηρυχτεί σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης από την άνοιξη του 2016, όπως ανέφερε ο κ. Πελέκης.

Στο ερώτημα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα που απαιτείται, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Θήρας επισήμανε, ότι παρά τις συνεχείς πιέσεις που ασκούν τόσο ο δήμαρχος όσο και ο ίδιος, οι διαδικασίες του ελληνικού δημοσίου είναι χρονοβόρες, και δεν είναι δυνατό να προσδιορίσει χρόνο ολοκλήρωσης του έργου, το οποίο επί της ουσίας αφορά ένα νέο λιμάνι, έργο που δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες του λιμενικού ταμείου, που είναι η συντήρηση και μικρές επισκευές των 11 λιμενικών υποδομών αρμοδιότητάς του.

Δήλωσε πάντως ότι θα είναι ιδιαίτερα ευτυχής αν τον ερχόμενο Απρίλιο έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία του διαγωνισμού και να έχει ξεκινήσει η διαδικασία ανάθεσης σε εργολάβο.

Με διαδικασία “fast-track” η κατασκευή μαρίνας στο Μονόλιθο

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας αναφέρθηκε και στο θέμα της κατασκευής μαρίνας στο Μονόλιθο δίπλα στο αεροδρόμιο του νησιού, χωρητικότητας 350 σκαφών, καθώς και στην προ ημερών παράδοση και της περιβαλλοντικής μελέτης, που είναι απαραίτητη για να προχωρήσει το έργο, για το οποίο την  Παρασκευή 12 Ιανουαρίου υπεβλήθη από τον ίδιο στην Αθήνα στην αρμόδια επιτροπή το αίτημα για την ένταξη του έργου σε διαδικασία "fast-track".

Με αυτή τη διαδικασία επιταχύνεται η αδειοδότηση του έργου ώστε σύντομα να προχωρήσει η πρόσκληση ενδιαφέροντος από ιδιώτες επενδυτές ώστε να ακολουθήσει η κατασκευή της μαρίνας, που από χθες, όπως χαρακτηριστικά σημείωσε ο κ. Πελέκης, θα έπρεπε να είχε η Σαντορίνη.

Το προεκτιμώμενο κόστος κατασκευής της μαρίνας στο Μονόλιθο που χωροθετείται από τον προσήνεμο (βόρειο) βραχίονα του υφιστάμενου σήμερα λιμενίσκου μέχρι το νότιο βραχίονα του Μονολίθου και καλύπτει μέτωπο ακτής μήκους 350μ περίπου, αγγίζει τα 25 εκατ. ευρώ.

Ακούστε αναλυτικά τι είπε ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Θήρας, Ηλίας Πελέκης


Δανάη Μαύρου

Newsroom Cyclades Voice


Δείτε επίσης

Κατηγορίες

Εισάγετε το σχόλιό σας

Όνοματεπώνυμο


E-mail:


Κείμενο
0 από 1500 χαρακτήρες



Το μήνυμα σας ΔΕΝ θα δημοσιευτεί εάν:
  • Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
    προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια.
  • Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
  • Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
  • Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
  • Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
  • Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
  • Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
  • Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.
Δεν δημοσιεύονται σχόλια γραμμένα σε greeklish ή/και κεφαλαία.