Βιωματικό εργαστήρι για μαθητές Δημοτικού στην Πάρο
Δημοσίευση: 18.06.2017, 22:24
Τελευταία Ενημέρωση: 18.06.2017, 22:53

"Το έργο τέχνης είναι για το παιδί ένας τρόπος να επικοινωνεί με τον εαυτό του και τους άλλους, ένας φορέας νοημάτων, συναισθημάτων, συγκρούσεων και λύσεων μέσα από τον οποίο μπορεί να αποκτήσει επίγνωση για τον εαυτό του, με βασικό στόχο την ενίσχυση της προσωπικής, ελεύθερης και αυθόρμητης έκφρασής του."
Το βιωματικό εργαστήρι περιλαμβάνει δραστηριότητες με χορό, θέατρο, ζωγραφική και μουσική.
Υλοποιούν σε συνεργασία:
Ευδοκία Σάπκα - Ψυχολόγος
Ελένη Νούλα - Εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης
Newsroom Cyclades Voice
Δείτε επίσης
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Πάρος
- Σε εξέλιξη εργασίες στο Δημοτικό Σχολείο Αρχιλόχου - Μάρπησσας Πάρου
- Πάρος: Η στοχοποίηση δημοτικού συμβούλου από το Δήμαρχο είναι ενδεικτική της ανεπάρκειάς του να ολοκληρώσει τα έργα
- Εξιχνίαση κλοπής σε παρεκκλήσι στην Πάρο
- Πάρος: "Απύθμενο θράσος ή πρωταπριλιάτικη παρωδία δια στόματος του δημοτικού συμβούλου Σ.Καστρουνή;"
- Πάρος: Οι παλιές διαβάσεις αποκτούν χρώμα και νέες δημιουργούνται
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Επιστήμη
Τελευταίες ειδήσεις σχετικά με Κυκλάδες
- Airbnb: Πως δηλώνονται εισοδήματα από μισθώσεις
- Γ. Βρούτσης: Το Μεταφορικό Ισοδύναμο δεν είναι παρά μια επικοινωνιακή "πιρουέτα" της κυβέρνησης
- Γ. Λεονταρίτης: Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στηρίζει το ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο
- "Οι επιλογές είναι πολιτική"
- Ν. Συρμαλένιος: Από το Συνέδριο Ν. Αιγαίου θα αναδειχθεί ένα αναπτυξιακό σχέδιο με συμμετοχή των φορέων
- Περιέχει υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία,
προσβλητικά ή ανάρμοστα με οποιοδήποτε άλλο τρόπο σχόλια. - Παραβιάζει το νόμο ή υποκινεί ανθρώπους να διαπράξουν κάποιο έγκλημα.
- Προκαλεί βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο.
- Παραβιάζει τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
- Περιέχει στοιχεία που μπορεί να επηρεάσουν δικαστικές διαδικασίες.
- Διαφημίζει προϊόντα ή υπηρεσίες ή διαδικτυακούς τόπους .
- Περιέχει προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ).
- Δεν είναι σχετικό με το συγκεκριμένο Debate.